15 ani Danone în România

Știați că primele iaurturi Danone au fost produse la București, pe data de 15 mai 1999, sub brandurile Natural și Delicios? Un an mai târziu, compania devenea lider de piață în categoria lactatelor proaspete, în România. Iar astăzi, Danone aniversează 15 ani în România!

Cu ocazia aniversării, Danone și-a relansat site-ul. Ce am descoperit și mi-a plăcut:

– din punctul de vedere al uzabilității, informațiile sunt bine structurate; site-ul este aerisit

– din punctul de vedere al continutului, trei chestiuni mi-au placut foarte tare: faptul că mi se explică detaliat ce conține fiecare produs (am o obsesie cu citirea etichetelor); procesul de fabricație explicat pe larg plus fotografiile aferente; faptul că, dacă vreau mai multe detalii despre un produs sau o informație anume, pot pune întrebări specialiștilor Danone. Da, există o echipă de specialiști care numai de asta se ocupă!

– în ceea ce privește designul, îmi place că păstrează culorile brandului Danone.

Ce mi-ar plăcea să mai găsesc pe site? O rubrică de rețete propuse de Danone, dar și de oamenii obișnuiți, consumatori ai produselor Danone. Pentru că Danone nu înseamnă numai iaurt, ci și smântână ori lapte. Am fost surprinsă să descopăr gama Tradiții (habar n-aveam că sunt sub marca Danone), dar și gama Savia (produse obținute din soia). Aș vrea să văd rețete inedite în care se folosesc produsele Danone. Dulciuri, ciorbe, mâncăruri etc. Eu, cel puțin, sunt disperată după prăjiturile cu iaurt, așa că aștept cu nerăbdare o astfel de rubrică.

Prezenţa Danone în România înseamnă mult mai mult decât procesarea laptelui în iaurt: reprezintă o contribuţie la crearea de noi locuri de muncă, la dezvoltarea fermelor româneşti, la dezvoltarea reţelei logistice – Danone fiind prezent în peste 10.000 magazine din toată țara, la susţinerea proiectelor sociale şi comunitare. Prin programele de sprijin pentru micii și marii fermieri, peste 22 milioane lei au fost investite în dezvoltarea producției autohtone de lapte.

Actualul director general al companiei, Dieter Schulz, care este responsabil pentru activităţile Danone din România, Bulgaria, Grecia şi ţările din regiunea Adriaticii, a declarat: „Am toate motivele să fiu mândru de cei 15 ani de reuşite aici, în România. Am parcurs un drum lung de la primul iaurt produs în 1999. Prin muncă multă, investiții continue și pasiunea pentru cele mai bune iaurturi de pe piață, am reușit să ajungem lider în categoria iaurturilor. Fabrica noastră are cea mai bună performanță europeană, folosim cel mai bun lapte de la fermele românești și brandurile noastre sunt alegerea preferată pentru români de toate vârstele. Dar cel mai mult sunt mândru de echipa Danone România – pasiunea pentru iaurt și calitate este o inspirație și face parte din fiecare dintre iaurturile noastre. Privesc spre viitor cu încredere în oamenii noștri, în puterea noastră de inovație și în angajamentul nostru de a contribui ca România să fie o națiune care se bucură de mai multă sănătate.

danone

Acest articol a fost citit de 3869 ori

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* GDPR (obligatoriu)

*

Sunt de acord

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.