Un review scurt despre SevenSins.ro, magazin online de lenjerie intima

Astazi va recomand un magazin online destinat atat doamnelor, cat si domnilor: SevenSins.ro. Un magazin cu lenjerie intima de lux si nu numai. Este unul dintre putinele magazine online romanesti complexe.

Ce imi place la SevenSins.ro:

  • Structura site

– gasesti aici colectii complete de lenjerie intima, desuuri, camasi de noapte, rochii, pijamale, diverse accesorii – ciorapi si sosete, portjartiere, costume de baie, lenjerie pentru barbati, pantofi etc.

– ai optiunea de a selecta un anumit brand din meniul principal; de a vedea topul celor mai vandute; criteriile pentru sortare sunt inspirat alese (asta si caut de obicei pe un site, cat mai multe criterii de cautare/sortare pentru a gasi rapid ce ma intereseaza)

– ofera vouchere cadou in valoare de 100, 200 si 300 de lei

– footer-ul este ok din punct de vedere al continutului: poti vedea ultimele pagini vizitate, ai acces rapid la cont, ajutor la cumparaturi – politica de returnare, termeni si conditii, politica de confidentialitate, puncte de fidelitate, avantaje clienti, marturiile clientilor (informatii care ar trebui sa nu lipseasca de pe niciun magazin online!). Ma asteptam sa gasesc aici si un tag cloud (text sau poze) cu cele mai cautate produse.

– modalitati multiple de plata: numerar sau cu card bancar la sediu; ordin de plata; ramburs; online prin Visa/MasterCard, Maestro, rate prin CardAvantaj, ba chiar si prin sms (este cea mai simpla metoda de a face cadouri celor dragi).

– SevenSins este prezent pe comparatoarele de preturi tip Shopmania. Observ ca la Gala Premiilor Ecommerce 2012 a fost declarat Cel mai bun magazin online la categoria Fashion, dar si Cel mai bun magazin din grupa Experienced. Asta inseamna ca ofera servicii de calitate.

– imi place ca mi se spune ca pot returna produsele in 10 zile daca nu sunt multumita si ca produsele sunt livrate discret, in cutii de carton nepersonalizate (ambalate in cutiile lor originale).

– prezenta in social media, atat ca site, cat si pentru fiecare produs in parte. Facebook, twitter, pinterest, google+. Bravo!

– imi place ca aveti alerta de pret, un serviciu automat care te va alerta in momentul in care pretul produsului va ajunge sub limita dorita (nu necesita cont). De asemenea, produsul poate fi recomandat… partenerului.

– posibilitatea de a adauga comentarii in cadrul produselor. Big like!

– poti cumpara rapid un produs (adica fara sa-ti faci cont). Uneori este bine ca scapi de completarea unor formulare, alteori poti pierde anumite avantaje cum ar fi punctele de fidelitate.

– existenta rubricii f.a.q.

– indrazneata rubrica Termometru: posibilitatea de a alege produsele de lenjerie intima in functie de nivelul de erotism. Ce inseamna asta? Inseamna ca fiecarei lenjerii in parte i se acorda o nota din TermoMetru, in functie de cat de provocatoare este sau nu. Imi place!

– aveti o harta a site-ului (sitemap). Big like! Este utila atat pentru vizitatori (navigare facila), cat si pentru motoarele de cautare (indexare rapida).

Sugestii:

– – nu imi place ca in casuta de abonare la newsletter nu apare link catre politica de confidentialitate unde sa mi se spuna cum vor fi folosite datele personale si cum ma pot dezabona de la newsletter (link dezabonare). Poate ca ar fi util sa se mentioneze si frecventa de trimitere a newsletterelor (zilnic, saptamanal, lunar) sau sa am acces la o arhiva de newslettere.

– – pentru comenzile de peste 199 lei, livrarea produselor se face in mod gratuit oriunde in tara (sau pot fi ridicate de la sediul firmei). Trasportul este asigurat de curier rapid (Cargus si Fan Courier). Pentru a urmari statusul unei expeditii vizitati aceasta pagina. Ideal ar fi sa existe mai multe firme de curierat rapid plus posta romana. Coletele trimise prin posta sunt putin mai ieftine.

  • Copywriting

– unii ar fi carcotasi in privinta nefolosirii diacriticelor; pe mine, personal, nu ma deranjeaza. Din contra, as spune ca uneori pot aparea probleme de afisare a diacriticelor din cauza setarilor browserului ori a sistemului de operare.

– titlurile sunt optimizate pentru motoarele de cautare

– nu am gasit greseli de gramatica sau de exprimare

– imi place ca aveti o scurta istorie a brandurilor existente pe site!

Sugestii:

– lipseste “Despre noi”. Exista detalii de contact, avantajele clientilor, adresa firmei, date fiscale, dar nicio informatie despre firma, proprietar, viziune samd.

– “Esti aici: Home »” Home ar trebui tradus cu Acasa sau Pagina principala; la fel si in meniu. Tot site-ul este in limba romana, deci logic ar fi sa se poata traduce si Home.

– in pagina principala exista rubrica “Cele mai apreciate produse”. Ca numar de vizualizari sau vanzari? Mentionati asta.

  • Design

– culorile sunt intense, perfect alese (adecvate logo-ului), in ton cu tematica produselor

– site-ul nu este incarcat, din contra, imi ofera acces rapid la ceea ce ma intereseaza, am sortare pe diverse criterii

– imi place ca numarul de telefon si “Ai nevoie de ajutor?” sunt intense, ies in evidenta.

Sugestii:

– In casutele din imaginea de mai jos as folosi aceeasi culoare ca in meniu / sigla – pentru textele italice: Cele mai noi modele de lenjerie; Aici gasesti cele mai hot promotii; Poarta culori neon. Apropo, o greseala de tastare – Cele mai noi mdele…

  • Uzabilitate

– lipseste un formular de cautare avansata

– meniul principal din header (categoriile de lenjerie intima) l-as vedea si in footer

 

In concluzie, mi-as dori sa fie toate magazinele online romanesti la fel de complexe in informatii si facilitati precum este SevenSins.ro. Se vede ca este lucrat ingrijit, fiecare detaliu este la locul sau, iar faptul ca a obtinut premii la GPEC confirma (daca mai era nevoie) grija fata de fiecare client.

Acest articol a fost citit de 2037 ori

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* GDPR (obligatoriu)

*

Sunt de acord

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.