Cum as promova eu SuperBlog prin intermediul partenerilor media?

by Irina Bartolomeu

In primul rand, as alege www.RadioLynx.ro. Pentru ca este cel mai durabil proiect media live independent, mi-ar placea sa realizez aici emisiuni despre blogosfera si nu numai. (Temele mele favorite sunt: online-ul, antreprenoriatul, cultura & turismul) Lucrez de 16 ani in media (televiziune) si imi place ceea ce fac. Cu atat mai mult, blogul si tot ceea ce tine de online (inclusiv radioul) le vad ca o completare a mediei traditionale. Pentru ca adevaratul jurnalist/blogger nu se va limita doar la un singur mediu de comunicare, ci va tine cont de acel mix online/offline. Daca n-as fi lucrat in televiziune, cu siguranta as fi ales radioul sau presa. (desi, daca ma gandesc eu bine, as putea lucra pentru toate, in aceeasi masura) Dar nu ca prezentator, ci ca realizator, producator ori documentarist. Pentru ca asta fac si in prezent. Sunt omul din „spate” care ajuta la realizarea unei emisiuni.
In ceea ce priveste promovarea SuperBlog, as merge, in primul rand, pe teasing, inainte de lansarea competitiei. Pot fi chestii scurte cu invitati, castigatori si finalisti ai editiei precedente (30″-1′). Dar teasingul ar trebui facut in egala masura de toti partenerii media SuperBlog 2012. Bineinteles, adaptat in functie de specificul sau de activitate. Apoi, in timpul desfasurarii competitiei SuperBlog, as aloca spatiu pentru emisiune ori de cate ori se anunta o proba noua. Pot fi interviuri cu sponsorii probelor respective, idei, sfaturi, unghiuri de abordare samd.

www.photomagazine.ro. Pasionata fiind de fotografie, cred ca revista de tehnica si arta fotografica se potriveste perfect in cadrul competitiei SuperBlog. As fi introdus si una, doua probe dedicate fotografiei / echipamentelor fotografice si unde PhotoMagazine sa aiba un cuvant de spus in acordarea punctajului. Anul acesta a fost o proba datorita editurii Nemira. Mi-ar placea sa vad intr-un viitor numar al revistei PhotoMagazine o pagina cu fotografiile facute pentru proba respectiva de cei care au luat punctajul maxim.

www.prwave.ro – website dedicat in totalitate imaginii, comunicarii si relatiilor publice pentru afaceri. Blogul este o forma de comunicare. Noi toti comunicam ceva cititorilor nostri. Era firesc sa existe un astfel de site ca partener media al SuperBlog. Ce mi-ar placea sa fac aici? Sa contribui cu articole pe nisa respectiva. Ar fi interesant ca la finalul competitiei, top 5 din clasament sa scrie un articol despre viitorul comunicarii.

www.trilulilu.ro – pentru ca este cea mai mare comunitate online din Romania unde vizitatorii pot urmari si contribui cu clipuri video, muzica si imagini, as promova SuperBlog printr-o serie de clipuri video – de la gala editiei precedente pana la interviuri scurte cu sponsorii editiei actuale si parerile bloggerilor despre temele propuse.

www.connect.ro – dintr-o revista de telecomunicatii si gadgeturi nu putea lipsi SuperBlog. Pentru print, as alege reclama format A4, pentru online, bannere si articole dedicate.

De fapt, toti partenerii media, inclusiv – 121.ro, Robintel.ro, Obisnuit.eu, MoneyWatch.ro, ArenaIT.net, JurnalLifeStyle.ro – ar putea sa contribuie cu ceva mai multe articole dedicate SuperBlog. Un articol si/sau un banner sunt insuficiente pentru o buna vizibilitate si intelegere a conceptului SuperBlog…

articol participant la etapa 29 SuperBlog 2012

You may also like

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest blog folosește cookies. Accept Află mai multe