Social Media. Asa NU!

“Black hat” in social media sau ce ar trebui sa evitati:

– Cumpararea de fani/likeuri

d’Oro Tea a procedat foarte bine refuzand o astfel de “oferta”. Cresterea unei pagini de fani facebook nu se face artificial, prin cumpararea de fani, ci printr-un continut variat care sa atraga in mod natural aprecierile oamenilor.

social-media-fani

 

Dar de ce ma mir cand pe freelancer.com sunt cautati oamenii care sa aduca like-uri artificiale…

social-media-freelancer

Cei din spatele platformei microjoburi.ro ar trebui sa interzica anunturile de genul celor de mai jos:

social-media-reviewuri-likes

 

Oameni buni, intelegeti ca NU asa se face social media?! Din contra, intrati in sfera penibilului cand va laudati ca aveti… sute de mii de fani care provin, de fapt, din Pakistan, Bangladesh, India samd.

social-media-youtube-likes

 

Stiati ca cei care organizeaza concursuri pe baza de like & share incalca politicile Facebook? Un simplu “report” si contul este suspendat…

social-media-like-share

Cireasa de pe tort e reprezentata de cumpararea articolelor pozitive si mai ales… negative (la adresa concurentei)!!!

social-media-reviewuri-negative

 

Acest articol a fost citit de 5915 ori

Articole asemănătoare

18 comentarii pentru “Social Media. Asa NU!

  1. Ai intepat tare de tot, dar bine le-ai facut! :)))
    Asta e rezultatul specialistilor de carton, pardon trebuia sa zic social media! 😀 Sunt prea putini aceia ce sunt cu adevarat specialisti in social media, restul sunt doar wanna be!

  2. Mda…problema e ca unora nu le pasa ca nu e ok ceea ce fac.

    Domnul ala care vinde 250 de like-uri pe pagina cu 50 de lei e cam scump. Cu targetare corecta eu pot scoate mai multi prin reclame platite direct la facebook, care aduc fani reali.

    Despre concursuri nici nu m ai vorbesc, e prea dificil sa le explici cum se foloseste o aplicatie, si cum sa te folosesti de regulamentul facebook pentru a face un concurs haio si si amuzant. 🙂

  3. Stii cum e, prost e ala care cumpara nu care vinde. Facebook e misto tocmai pentru ca-ti ofera posibilitatea de a targeta cat mai bine audienta, nu cred ca vrea cineva sa aiba zeci de mii de likeuri pe FB dar toti acesti fani sa nu converteasca.

  4. Super articol! Intr-adevar, in Romania foarte multa lume face social media ca in vestul salbatic, in care facebookul este fieful nimanui….. pacat ca exista cerere pentru asa ceva, cantitatea ca si KPI principal nu functioneaza nici in acest domeniu……..

    1. social media managerii astia din Romania inca n-au inteles ca vremea numarului pompos de likeuri a trecut; astazi, daca vrei ca brandul tau sa fie apreciat, trebuie sa-ti atragi/mentii fanii prin interactivitate; doar asa ii poti fideliza.

  5. Stai ca inca n-ai vazut grupul de pe FB eBazar, sau cam asa ceva.

    Te trezesti bagat de cineva in grup, apoi te trezesti cu reprosuri de la altii din lista de prieteni ca de ce i-ai bagat si pe ei acolo. Si care este scopul? 1 $ pentru 1000 de membri adaugati ?!?

  6. Felicitari pentru articol! Si cate din “astea” se intampla zilnic. Chiar si la case mari. Le bag in aceeasi oala cu spagile pentru licitatii, o practica curenta intre agentii si clienti.

  7. Teoretic îți dau dreptate, dar nu văd niciun mod de a ne feri de astfel de persoane. Se practică și cumpăratul de followersi pe Tweeter, ca să crească reputația tuturor nesimțiților.

  8. Sincer mi se pare jenibil sa trangi like-uri pe bani, care mai e atunci farmecul “like”-ului??:) Dar din pacate atunci cand e vorba de facut bani nu mai tine nimeni cont de nimic… Iar cei care se se numesc social media managers sau mai stiu eu cum si ei se preteaza la chestii de genul acesta pentru a promova o afacere, clar sunt specialisti de fix 2 bani… adica cat dau ei pe un like. 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* GDPR (obligatoriu)

*

Sunt de acord

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.