Politica de confidentialitate a fost actualizata

Politica de confidențialitate a fost actualizată în conformitate cu GDPR.

Pentru a utiliza blogul în continuare, trebuie să citești și să agreezi acești termeni.

Conform GDPR, Irina Bartolomeu – blogul irina.bartolomeu.ro are obligaţia de a administra, în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care mi le furnizaţi despre voi. Scopul colectării datelor este menționat mai jos.

Nu sunteți obligați să furnizaţi datele, însă prin refuzul vostru, nu veți putea utiliza blogul irina.bartolomeu.ro

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării astfel:

  • Newsletter

Blogul Irina.Bartolomeu.ro prelucrează datele cu caracter personal furnizate de voi în cadrul înscrierii la newsletter cu scopul de a vă ține la curent cu noile articole publicate pe blog. Datele personale nu vor fi folosite altfel. În cazul în care nu mai doriți acest lucru, aveți posibilitatea de dezabonare. De asemenea, puteți cere vizualizarea datelor și/sau ștergerea acestora, completând formularul de aici: https://irina.bartolomeu.ro/gdpr-request-personal-data/

  • Concursuri, giveaway-uri si altele

Blogul Irina.Bartolomeu.ro prelucrează datele cu caracter personal furnizate de voi în cadrul înscrierilor la concursurile și/sau giveaway-urile organizate pe blog, în scopul desemnării câștigătorilor. Doar datele câștigătorilor vor putea fi dezvăluite sponsorilor concursurilor respectiveDatele personale nu vor fi folosite altfel. În cazul în care nu doriți acest lucru, nu vă înscrieți la concursuri/giveaway-uri. Dacă v-ați înscris deja, puteți cere vizualizarea datelor și/sau ștergerea acestora, completând formularul de aici: https://irina.bartolomeu.ro/gdpr-request-personal-data/

Conform Legii, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, completați formularul de aici: https://irina.bartolomeu.ro/gdpr-request-personal-data/ . De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei. Datele dumneavoastră nu vor fi transferate altor persoane și nici în străinătate.

  • Analize și statistici de trafic

Blogul irina.bartolomeu.ro poate colecta datele voastre automat, cum ar fi lungimea și ora vizitei, paginile vizitate, sistemul de operare şi adresa IP numai pentru trafic şi statistici – prin aplicații precum Google Analytics și statcounter.com, responsabilitatea colectării datelor revenind acestor aplicații.

Folosesc Google Analytics, serviciu oferit de Google Inc. care generează statistici detaliate despre traficul pe un site web şi sursele traficului, şi care măsoară conversiile şi vânzările. Google Analytics foloseşte “cookie-urile” stocate în computerul dumneavoastră pentru a ajuta la analiza modului cum utilizatorii folosesc blogul.

Informaţiile generate de cookie-uri despre modul cum utilizaţi dumneavoastră blogul, incluzând adresa dumneavoastră IP, vor fi anonimizate prin folosirea setărilor adecvate ( funcţia“_anonymizelp()” sau echivalentă) şi transmise serverelor Google din Statele Unite. Pentru mai multe informaţii despre modul cum funcţionează anonimizarea IP, vizitaţi https://support.google.com/analytics/answer/2763052 

Google va folosi informaţia generată de cookie-uri în scopul evaluarii utilizării blogului, compilând rapoarte despre activitatea pe blog şi furnizând aceste rapoarte în scopuri analitice.

Google poate transfera această informaţie unor terţi în cazul unei obligaţii statutare sau dacă acel terţ procesează date în numele Google. Google nu va combina sau asocia adresa voastră de IP cu alte date stocate la Google în niciun fel de circumstanţă.

Puteţi preveni sau opri instalarea şi stocarea de cookie-uri prin setările browserului, descărcând şi instalând în mod gratuit Opt-out Browser Add-on disponibil la https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en . În acest caz nu veţi putea folosi toate funcţiile siteului.

Prin folosirea acestui site / blog sunteţi de acord cu procesarea oricăror date personale colectate de Google în privinţa voastră şi pentru scopurile descrise mai sus.

  • Comentarii în cadrul articolelor publicate pe blog

În cadrul articolelor există posibilitatea  adăugării de comentarii. În acest caz se solicită Numele, Adresa de email și site-ul web. Orice date sunt furnizate prin intermediul acestui formular (reale, pseudonime sau false) sunt stocate în baza de date a blogului și nu sunt folosite decât dacă utilizatorul a solicitat să fie notificat automat de către platformă în cazul în care apar articole/comentarii noi. Acordul acestuia este înregistrat de către platformă în momentul în care sunt bifate casetele corespunzătoare aflate lângă câmpul de adăugare a comentariului. Dezabonarea de la aceste notificări ori newsletter se poate face folosind linkurile de la sfârșitul mailurilor primite sau solicitând dezabonarea la articole printr-un email de pe adresa în cauză către adresa mea de e-mail pe care o găsiți în pagina de contact, cu subiectul „Dezabonare”.

Datele colectate se utilizează în scopurile menționate numai de către deținătorul blogului și nu sunt înstrăinate către terți decât în condițiile menționate mai sus (vezi concursuri cu sponsori).

Dacă aveți nelămuriri privitoare la utilizarea datelor voastre pe acest blog, vă rog să-mi scrieți pe adresa de e-mail menționată în pagina de contact.

Ultima actualizare: 1.05.2018

De asemenea, îți recomand să citești și: Termeni și condiții, Politica cookies.

Branduri si campanii – Irina Bartolomeu

Off-Road prin România

Așa a fost escapada mea de 1 Decembrie. De fapt, au fost 4 zile în care ne-am plimbat doar pe coclauri, pe drumuri neumblate, nemarcate, trasee diferite, unele cu zăpadă, altele cu gheață ori noroaie, prin pădure, pe dealuri și prea puțin pe șosele asfaltate. Cu o gașcă de oameni iubitori de off-road, cu mașini […]

Aer, mare, soare, raiul sufletului meu

Cum arată raiul sufletului tău? Aer, mare, soare sunt cele trei cuvinte-cheie ale sufletului meu. Raiul în care îmi încarc bateriile și îmi adun gândurile. Pe plajă, la umbra unui copac sau a unei umbrele, cu o carte alături, o cafea și, bineînțeles, aproape de marea de la care în niciun an nu pot să-mi iau La revedere. Pentru că, atunci când mi se spune ”Hai să dăm o fugă până la mare!”, nu stau prea mult pe gânduri, îmi fac un bagaj și plec. Dar n-o pot vedea de atâtea ori pe cât mi-aș dori (din cauza timpului și a bugetului limitat), iar marea ajunge să fie echivalentă, de cele mai multe ori, cu luna de pe cer. Raiul sufletului meu.

Aer, mare, soare. În fiecare an mă gândesc la cuvintele astea și, ori de câte ori mi-e dor să le simt mai aproape, mă uit la scoicile și cochiliile de melci de pe birou. Iar ești cu gândul la mare?, mă întreabă colegii. Iar! Mă întorc la tine iar și iar… Mare Albastră, vorba cântecului. Pe repeat, desigur.

Nu caut lux, nu caut all inclusive, nu vreau să depind de programul de masă, iar de televizor nu am nevoie. Doar aer, mare, soare. Pot să dorm chiar și pe plajă, dacă am unul-doi-trei copaci în preajmă. Însă, din păcate, stațiunile de pe litoralul românesc nu mai abundă în vegetație. În afară de drumul care duce spre Neptun (și atenție, doar drumul!), nicio stațiune nu are copaci pe plajă. Cândva existau în Mamaia. Cândva… până să fie tăiați sau uscați intenționat și înlocuiți cu palmieri costisitori, care se ofilesc mai devreme de septembrie. Spre deosebire de satele bulgărești prin care am trecut chiar în această vară și în care găsești, din loc în loc, copaci. Până și aerul ți se pare că este altfel acolo. Și totuși, locul meu de suflet, raiul sufletului meu e în 2 Mai, aproape de Micul Golf, acolo unde se păstrează, de ani de zile, aceleași ritualuri de du-te-vino pline ochi cu pește și unde găsești aproape aceiași oameni. Și oricât ar vrea unii să spună că nimic nu mai e la fel aici, din contră, pentru cei care vin aici an de an, în detrimentul plajelor și a vilelor luxoase, iubesc Micul Golf și Marea, eterna mare, le iubesc așa cum sunt.

Doi kilometri mai încolo, pițipoance cu cizme peste genunchi, cerșetori ce dorm pe trotuare, folkiști și rockeri în tabere distincte, motoare de fițe, bijuterii handmade ce se vând într-un târg improvizat ad-hoc, cozile obișnuite la celebrele clătite trase-n Vamă, vile peste vile și alte vile și hoteluri în plină (re)construcție ce au luat locul copacilor ce existau cândva, dale de piatră de zeci de metri peste nisip și cele câteva fire de iarbă, tarabe cu haine hippie, librarul – un loc demodat, șezlonguri moka, dar impuse de o consumație de cel puțin 40 de lei, mitocanu’, bibi, hamsii, pizza, terase, fuste orientale, Pasărea Colibri, bere, hamace, baldachine și zdrăngăneli de chitara pe alocuri. Pe zi ce trece, Vama Veche se transformă într-un kitsch. Vama nu mai are același farmec de acum 30 de ani și nici nu-l va mai avea vreodată. Cândva, un rai al iubitorilor de natură, corturi și muzica bună, iar astăzi un rai al pițipoancelor și cocalarilor care-și duc veacul în singurul hotel de 3 stele „ancorat” pe plajă. Și totuși, ca să te simți bine în Vamă, trebuie să nu-ți pese de ceea ce vezi în jurul tău, să ignori orice ți s-ar părea ciudat, nelalocul lui ori kitchos. Să-ți pese, așa cum ziceam la început, doar de aer, mare, soare. Read more about Aer, mare, soare, raiul sufletului meu

Gama Siviero Maria se completează perfect cu povestea fiecărui serial TV

Când spunem Siviero Maria, ne gândim doar la autentico gelato italiano. Povestea Siviero Maria a început în 1958, când Guglielmo Visani a creat un gelato, acea înghețată italiană autentică, realizată manual, pe care a numit-o în cinstea soției sale, Maria.

Iar când spunem seriale tv, filme și binging, tot la gelato ne gândim. Pentru că fiecare gelato Siviero Maria se completează perfect cu povestea fiecărui serial tv văzut. Read more about Gama Siviero Maria se completează perfect cu povestea fiecărui serial TV

Vara asta am să mă-ndrăgostesc… Havana in Timișoara

Vara asta am să mă-ndrăgostesc / Vara asta am să mă-ndrăgostesc / Vara asta am să mă-ndrăgostesc de tine” sună versurile unui cunoscut cântec românesc. Parafrazând, vara asta am să mă-ndrăgostesc de tine, Havana, de spiritul tău liber, de culoare, contrast și oamenii tăi frumoși. Read more about Vara asta am să mă-ndrăgostesc… Havana in Timișoara

S-a lansat Top Social Brands 2017

Zilele trecute, s-a lansat topul pe 2017 al celor mai active branduri în social media din România, în cadrul evenimentului anual organizat de Revista Biz. Topul, ajuns la cea de-a noua ediție, reprezintă un clasament rezultat în urma unei cercetări ample realizate de revista Biz, pe baza chestionarelor completate de companii și a cercetării proprii asupra peisajului social media din România, împreună cu ZeList.

Brandurile din clasamentul de anul trecut au fost incluse în mod automat în analiza din 2017. Dacă anul trecut Samsung se clasa pe poziția a patra, anul acesta, ocupă prima poziție, iar Coca-Cola coboară, de pe primul loc, pe locul al doilea. Notabil saltul Băncii Transilvania, aflată anul trecut pe locul 27, iar în acest an, pe locul 9. Cea mai spectaculoasă nouă intrare în top aparține brandului Huawei, care ajunge direct pe locul 6; nou intrate sunt și F64, Fashion Days, Canon, Mercedes Benz, Profi, Tefal, Elefant, Philips, Penny, Vichy, Auchan, Grand Cinema, Tezyo, Garnier, Velux, Bancpost, Aptamil, Absolut, Afi Cotroceni, La Roche Posay, Rowenta, Chivas, Skoda, Starbucks, Maybelline, Sun Plaza și Smart.

În ceea ce privește tendințele, se poate remarca ascensiunea vloggingului, ultima campanie notabilă fiind lansată de Coca-Cola, #NextBigVlogger – primul vlogging talent show din România, însă toate companiile din top 10 au pus accent pe această componentă.

La polul opus, prezența pe Snapchat este, în continuare, slabă; doar 5 companii din Top Social Brands 2017 folosesc această aplicație. Primul brand din România prezent pe Snapchat a fost Coca-Cola. Dar nu este de mirare, din moment ce studiul realizat iSense Solutions și Evensys, lansat la Webstock 2016, arată faptul că aplicația este cunoscută doar de 18% dintre respondenții din mediul urban.

Read more about S-a lansat Top Social Brands 2017

PRwave.ro împlinește 12 ani

PRwave.ro, site de ştiri din afaceri, marketing şi comunicare, împlineşte 12 ani. Lansat pe 18 aprilie 2005, PRwave a fost primul website din România dedicat imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri. Accentul a fost pus pe articole şi case studies, însă în timp pe www.prwave.ro au ajuns să se publice zilnic foarte multe ştiri de interes general.

În prezent, pe PRwave apar între 30 şi 50 de ştiri pe zi din domenii variate – afaceri, IT, financiar, marketing, media, evenimente, auto, velo etc. – dar şi materiale în exclusivitate scrise de specialişti în marketing şi relaţii publice în cadrul rubricilor Experts’ Opinion şi Case Studies. O altă secţiune importantă a site-ului este Books Wave, o rubrică în care sunt prezentate cărţi – atât de timp liber, cât şi lucrări din marketing, comunicare, advertising sau afaceri.

PRwave a început 2017 cu un nou template şi cu o nouă platformă, în urma trecerii de la Joomla la WordPress, ceea ce a făcut ca site-ul să fie şi mai uşor de navigat de către toţi vizitatorii. Read more about PRwave.ro împlinește 12 ani