Despre promovarea inutila a unora

Pe scurt, proprietarul unei pensiuni isi face promovare intensa pe retelele sociale (facebook in special), site-uri, blog samd, insa nu catadicseste sa raspunda la un banal e-mail referitor la o solicitare de cazare. Ca sa nu mai amintesc promotiile discriminatoare (si bineinteles cenzurarea mesajelor atunci cand li se atrage atentia asupra acestora…)

Si atunci ma intreb… ce rost (mai) are o promovare in nspe retele sociale, forumuri, bloguri samd daca nu tii cont (si) de nevoile clientilor?

Acest articol a fost citit de 3036 ori

Articole asemănătoare

2 thoughts on “Despre promovarea inutila a unora

  1. Administrez doua astfel de pagin, si am avut surpriza neplacuta de a fi luat de urechi ca nu a primit mailul, pentru ca…. a schimbat calculatorul. Si nu mai erau setate casutele!

Lasă un răspuns la NG Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* GDPR (obligatoriu)

*

Sunt de acord

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.