Super Bowl 2015, record pentru tv și câteva statistici social media

Conform datelor furnizate de Nielsen via NBC, Super Bowl a fost cel mai urmărit eveniment din istoria televiziunii: 114,4 milioane de telespectatori, vârful de audienţă fiind de 120,8 milioane de telespectatori în ultimul sfert de oră al meciului, când New England Patriots a învins echipa Seattle Seahawks cu scorul de 28 la 24.

Super Bowl 2015 în social media

Facebook a oferit fanilor o pagina dedicată, aceștia generând, în total, 265 de milioane de postări, comentarii și like-uri.

fb-superbowl

Pe twitter, în schimb, postările s-au axat, toată noaptea, în jurul subiectului #SB49. S-au generat 28.4 milioane de tweet-uri, față de 24.1 milioane în 2013. Totuși, pentru comparație, cupa mondială de fotbal a generat 32.1 milioane de tweet-uri.

The New England @Patriots #SB49 win plays out on Twitter   Twitter Blogs

De asemenea, Google a raportat ceea ce au căutat fanii:

TopAdsQuestions_OGBPost

În timpul jocului, cei mai căutați jucători au fost Tom Brady, Marshawn Lynch și Russell Wilson. Nici utilizatorii de youtube nu au fost uitați; conform datelor furnizate de Google, aceștia au petrecut aproape 4 milioane de ore vizionând reclame:

YouTube-Superbowl-2-r1

În ceea ce privește reclamele Super Bowl, cât de bine sau de prost au fost făcute, puteți citi aici, chiar dacă-i un alt capitol…

Acest articol a fost citit de 4730 ori

Post Author: Irina Bartolomeu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge