Strategie de marketing?!

Acum vreo 2 luni mi s-a pus pata sa-mi schimb mobila prin casa. Adica sa arunc anticul meu recamier si sa iau un coltar extensibil. Zis si facut, dupa n cautari pe net, gasesc un coltar care sa-mi placa – pe site-ul unei fabricute de mobilier cu showroom in Bucuresti. Fuga la showroom sa studiez in detaliu (material, masuratori, tapiterie etc). Am uitat sa mentionez, pretul pe site era undeva la 1400 lei. La intrarea in showroom trona un afis urias tocmai cu coltarul ochit; pret redus la 900 lei. Zic in gandul meu, ce alegere inspirata sa vin tocmai azi… Showroom urias, te pierdeai printre atatea modele de canapele, paturi, fotolii expuse. Tot ceea ce vazusem si pe site-ul lor. Insa… coltarul meu… nicaieri! Aflu ca nu mai este in showroom. Tipic teapa romaneasca?! La pomul laudat sa nu te duci cu sacul! Cum poti sa promovezi cu nonsalanta un produs pe care nu poti sa-l vezi si live, sa-l testezi? Dau comanda la fabricuta si-l testez acasa?! Mai ales ca fabrica executa mobilier doar in serie, productia la comanda nefiind disponibila…

Acest articol a fost citit de 1976 ori

Post Author: Irina Bartolomeu

1 thought on “Strategie de marketing?!

    'mnealui

    (11/02/2011 - 16:16)

    Se practica. Daca tot te-ai dus pana acolo, poate cumperi totusi ceva ca sa nu fi batut drumul degeaba.

    [Raspunde]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge