Review simplu SpringShop.ro

Astazi analizez, pe scurt, site-ul SpringShop.ro. Voi spune ce mi-a placut, dar si ce nu mi-a placut si s-ar putea imbunatati.

Design:

– Site-ul este destul de aerisit. Culorile inspirate.

– Cele trei casute de text (1-Usor de folosit, 2-Fii gasit in google, 3-Pret fix) le-as vedea fiecare pe o alta culoare pentru background, in ton cu celelalte culori folosite in site (verde, portocaliu, albastru). Sau macar verdele folosit in casutele din pagina Parteneri . Pentru a sari in ochi, pentru a fi vizibile, dinamice. Sau cel putin casuta in care scrie „Detalii…” ar putea avea alta culoare de background.  Ati folosit casute colorate in pagina Parteneri sau Afiliere pentru a evidentia ceva, dar in pagina principala, nu…

– In loc de fisierul video din pagina principala, as pune un slider cu ultimele proiecte/magazine online adaugate pe site.

– In casuta 3-Pret fix, ati folosit semnul handicapatilor… Oferiti o serie de facilitati, dar nu cred ca asta ati vrut sa sugerati, nu are nicio legatura cu handicapatii. Ar trebui inlocuit cu o alta imagine.

– La mouseover pe casuta Preturi si abonamente, apare o linie alba care taie textul „Vinzi online in numai 5 minute”.

Copywriting si structura informatiilor

– Aveti logo-ul SpringShop in header. In body se repeta SpringShop si dedesubt sloganul: Vinzi online în numai 5 minute! Eu as scoate SpringShop din body si as lasa doar sloganul.

– Sloganul se repeta cam des in pagina principala. Apare si in casuta „Preturi si abonamente”.

– In footer aveti in stanga „SpringShop – creare magazine online”. De ce nu folositi motto-ul/sloganul folosit in body? „SpringShop – Vinzi online în numai 5 minute!” sau „SpringShop – magazin online la cheie”.

– La o prima vedere, platforma demo de administrare a unui magazin online arata foarte bine. Meniuri complexe. Insa nu-mi place ca nu ati tradus toate butoanele. „View shop”, „Customer taxes” etc. La fel si pop-up-urile de notificare. „The action has been saved.”

– Nota maxima pentru rubrica Intrebari frecvente. Foarte bine structurate intrebarile si raspunsurile, cat si sfaturile date (cel putin partea de SEO care pe mine m-a incantat foarte tare! 🙂 )

Uzabilitate

– Imi place ca headerul este fix si nu necesita „dublarea” sa in footer.

– Apreciez ca logo-ul SpringShop este clickabil.

– Ultimele proiecte – nu este clickabil. Nu pot vedea/mari imaginea.

– La casuta de newsletter ar trebui sa aveti si butonul pentru dezabonare. Sau un link catre politica de confidentialitate/date personale. Si vreau sa stiu cum ma pot dezabona. De asemenea, vreau sa stiu de cate ori pe saptamana sau luna imi trimiteti newsletter. Eventual sa vad o arhiva a newsletterelor. Cer prea mult? 🙂

– M-am abonat la newsletter. Nu mi-a aparut niciun mesaj ca abonarea s-a facut cu succes.

– Linkul „Inregistreaza-te acum” din pagina Afiliere nu functioneaza.

– Din pagina Contact lipseste o adresa de e-mail si/sau un formular de contact.

– Imi place ca in pagina Parteneri ati creat cele trei taburi pentru categorii in loc sa va desfasurati pe toata pagina. Good point!

In concluzie, SpringShop.ro este structurat bine, design placut, aerisit.

articol participant la etapa 16 SuperBlog2012

Acest articol a fost citit de 953 ori

Post Author: Irina Bartolomeu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge