Playtime. Anytime. Noua experiență Golden Tulip

De fiecare dată când îmi planific excursiile, urmăresc booking.com pentru prețuri și păreri. Mereu aleg hotelurile cotate de la ”bine” la ”excepțional”. Citesc părerile oamenilor, dar triez cu atenție, deoarece se știe, sunt zeci de cârcotași, zeci de nemulțumiți care scriu aiurea, iar un hotel cotat doar ”bine” poate să fie, de fapt, ”foarte bine” sau chiar ”fabulos”. Să spui că nu-ți place cum e așezat dulapul, că nu-ți place mocheta sau că geamul n-are plasă de țânțari (deși nu sunt țânțari în zona respectivă), înseamnă să scrii aiurea, rău intenționat.

Ce urmăresc eu când caut un hotel? Să fie bine poziționat, cât mai aproape de obiectivele turistice din oraș. Cui i-ar plăcea să se plimbe cu metroul nu știu câte stații, apoi cu autobuzul sau tramvaiul sau orice alt mijoc de transport pentru a ajunge în centrul orașului? Așadar, distanța dintre hotel și obiectivele de interes este un prim criteriu. Apoi camera hotelului și hotelul în sine, să-ți fie drag să stai acolo. Poate prinzi vreo zi ploioasă de nu-ți vine să ieși din hotel sau poate ai ceva de lucru și îți trebuie spațiu. Un spațiu în care să te simți ca acasă sau chiar mai bine decât  acasă, cum ar zice unii – poate fi camera, lobby barul, terasa etc. Gastronomia, un alt criteriu de luat în seamă. Pentru mine, cel puțin, micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. În general, după micul dejun încep hoinăreala prin oraș, cel puțin 15-20 de km de mers pe jos, fără a mai ține cont de ceas sau de o altă masă.

În 2014, când mi-am planificat city break-ul la Amsterdam, am ochit de la început lanțul internațional de hoteluri Golden Tulip. Ghinionul meu a fost să nu găsesc camere disponibile pentru perioada în care aveam eu nevoie. Altfel, hotelul Golden Tulip din Amsterdam era prima alegere. ”Locația excelentă”, ”foarte curat și ordonat”, ”personal remarcabil” sunt comentariile care predomină aici. Practic, povestea Golden Tulip a început în 1960, în Olanda, și continuă astăzi prin cele peste 240 hoteluri de 4 stele din 47 de țări din întreaga lume.

În București, chiar în inima orașului, pe Calea Victoriei, se află Golden Tulip Victoria Bucharest, care oferă, din 2006, confortul propriei case. Distanța de mers pe jos până la principalele obiective este de 10 minute până în zona Centrului Vechi, 5 minute până la Piața Victoriei sau Piața Romană. Iar dacă vă veți uita pe booking, veți găsi comentarii precum ”locația excelentă”, ”amplasat excepțional pe Calea Victoriei”, ”camera cochetă, confortabilă, echipată cu tot ce ai putea avea nevoie”, ”personal foarte amabil și drăguț” etc.

Zilele trecute, Golden Tulip Victoria Bucharest, hotelul de 4 stele de pe Calea Victoriei 166, a sărbătorit noul concept de poziționare Golden Tulip, #PlaytimeAnytime, printr-o seară plină de jocuri, distracție și arome locale servite la standarde internaționale. Noul concept definește un refresh complet, hotelul transformându-se din „locul unde dormi” în „locul cool unde ai vrea să fii”. Pornind de la ideea că turiștii și oamenii de afaceri nu au nevoie doar de o gamă largă de servicii, Golden Tulip oferă o perspectivă jucăușă cu privire la viață, muncă și călătorii, oferindu-le clienților o altfel de experiență, complexă și inedită, încurajând socializarea și joaca. Practic, un loc unde te poți simți ca acasă, chiar dacă ești departe de casă.

„Cei care călătoresc în scop de afaceri și turiștii, în general, au devenit „colecționari de experiențe”, fiind în căutarea unui loc sau a unui moment special care merită împărtășit cu comunitatea. O escapadă într-un oraș nu ar trebui să semene cu o escapadă în altul. Ar trebui să fie excepțională, un amestec între autenticitatea locală și facilitățile confortului modern. Acest lucru înseamnă că hotelurile nu se mai pot mulțumi cu faptul că sunt ultima parte a unei călătorii, locul unde te odihnești noaptea, ci ar trebuie să fie un loc unde să trăiești, să lucrezi, să te joci, toată ziua, în fiecare zi”, a spus Françoise Houdebine, VP Sales & Marketing al Louvre Hotels Group.

„Playtime. Anytime” se conturează printr-o nouă identitate vizuală, un logo care formează într-un mod jucăuș o lalea: tulpina este formată din numele hotelului, iar monograma Tulip ascunde inițialele lanțului hotelier.  

Lobby-ul se transformă din locul de așteptare într-un spațiu de zi perfect pentru relaxare sau muncă, fiind o intersecție unde socializarea și timpul pe care ți-l dedici ție sunt încurajate.

Golden Tulip își surprinde clienții cu servicii de restaurant care întrec orice așteptare, datorită promisiunii făcute de Golden Tulip: o masă demnă de o stea Michelin sub 35 de euro, pregătită cu ingrediente locale la standarde internaționale, genul de mâncare de care nu te saturi niciodată și pentru care te întorci de fiecare dată.

Camerele sunt reamenajate astfel încât să încurajeze relaxarea și munca în aceeași măsură; un spațiu plin de facilități care îți ușurează serile în care, după o plimbare prin oraș, încă mai ai de trimis niște e-mail-uri.

Având la bază ideea că o atitudine jucăușă te ajută să îți faci treaba și să te bucuri de fiecare clipă, Golden Tulip încurajează jocul și joaca în sălile de conferință. În timp ce corpul tău se joacă, mintea se încarcă.

Beauty Bar. Un colț plin de produse de beauty, de igienă, pe care turiștii le pot testa în timpul șederii la Golden Tulip, dar le pot lua și acasă pentru cei dragi.

Le food truck. Dacă nu ai timp suficient pentru a lua masa sau pur și simplu nu te încântă ideea unei mese regulate, la Food truck-ul din fața hotelului Golden Tulip găsești preparate diferite de la o oră la alta.

Experiența digitală. Peretele digital este nucleul hotelului, bătând precum o inimă pe ritmurile fiecărui oraș, susținând evenimentele sportive și culturale, oferindu-le turiștilor sugestii și recomandări, dar și sfaturi despre vreme și despre cum îți poți petrece timpul liber.

Bicicletă Tandem. Bicicletele Tandem conturează ideea de joc și joacă, fiind o modalitate cool de a te bucura de o escapdă pe străzile orașului, pedalând oriunde starea ta de spirit te duce, singur sau alături de un ghid, fiind o experiență nouă pentru prieteni, cupluri, dar și o modalitate de a cunoaște noi oameni.

Acest articol a fost citit de 543 ori

Post Author: Irina Bartolomeu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge