Top hashtags Instagram 2017

Instagram a publicat, zilele trecute, topurile sale anuale. Astfel, cele mai folosite hashtaguri în 2017: #love #fashion #photooftheday #photography #art #beautiful #travel #happy #nature #picoftheday   Orașele cel mai des menționate pe instagram în 2017: New York, SUA Moscova, Rusia Londra, Marea Britanie Sao Paulo, Brazilia Paris, Franța Los Angeles, California St Petersburg, Rusia Jakarta, […]

Noutati Webstock 2017

Numai mâine nu-i poimâine, adică două zile ne mai despart de cel mai mare eveniment al anului, Webstock 2017!

Până atunci vă aduc noi informații:

  • și anul acesta Webstock este organizat in doua sesiuni si sase micro-conferinte care se vor desfasura in paralel. Cele doua sesiuni vor aduce pe scena oameni din online si offline care, prin povestile lor, vor oferi audientei o doza de inspiratie. Micro-conferintele sunt un maraton de noutati si de inovatie in online si abordeaza urmatoarele teme: Influencer Marketing, Blogging, Instagram, Best practices, New digital ideas, Visual marketing.
  • la final de zi va avea loc Gala Webstock Awards, cea mai importanta competitie din online-ul romanesc, in cadrul careia vor fi premiate proiectele din mediul digital care s-au remarcat in ultimul an prin creativitate si originalitate.
  • vor vorbi profesionisti din cele mai diverse domenii, oameni care exceleaza in activitatile pe care le desfasoara si care au dobandit o vizibilitate crescuta datorita online-ului. Lista completa a speakerilor este disponibila pe www.webstock.ro.  
  • evenimentul va putea fi urmarit online pe www.webstock.ro, incepand cu ora 09:00

Read more about Noutati Webstock 2017

Eurostat: Societatea digitală în UE. Doar 36% dintre companiile românești au folosit, în 2016, social media

În iunie a.c., Eurostat, Biroul de statistică al Uniunii Europene, a lansat publicația online ”Economia și societatea digitală în UE”, pentru o mai bună înțelegere a provocărilor cu care se confruntă societatea digitală astăzi. Publicația este împărțită în patru capitole: Profilul societății digitale și a mediului de afaceri; Comerțul on-line; Securitatea cibernetică și serviciile de tip cloud; Piața unică digitală.

Am selectat câteva informații interesante din studiu: Read more about Eurostat: Societatea digitală în UE. Doar 36% dintre companiile românești au folosit, în 2016, social media

S-a lansat Top Social Brands 2017

Zilele trecute, s-a lansat topul pe 2017 al celor mai active branduri în social media din România, în cadrul evenimentului anual organizat de Revista Biz. Topul, ajuns la cea de-a noua ediție, reprezintă un clasament rezultat în urma unei cercetări ample realizate de revista Biz, pe baza chestionarelor completate de companii și a cercetării proprii asupra peisajului social media din România, împreună cu ZeList.

Brandurile din clasamentul de anul trecut au fost incluse în mod automat în analiza din 2017. Dacă anul trecut Samsung se clasa pe poziția a patra, anul acesta, ocupă prima poziție, iar Coca-Cola coboară, de pe primul loc, pe locul al doilea. Notabil saltul Băncii Transilvania, aflată anul trecut pe locul 27, iar în acest an, pe locul 9. Cea mai spectaculoasă nouă intrare în top aparține brandului Huawei, care ajunge direct pe locul 6; nou intrate sunt și F64, Fashion Days, Canon, Mercedes Benz, Profi, Tefal, Elefant, Philips, Penny, Vichy, Auchan, Grand Cinema, Tezyo, Garnier, Velux, Bancpost, Aptamil, Absolut, Afi Cotroceni, La Roche Posay, Rowenta, Chivas, Skoda, Starbucks, Maybelline, Sun Plaza și Smart.

În ceea ce privește tendințele, se poate remarca ascensiunea vloggingului, ultima campanie notabilă fiind lansată de Coca-Cola, #NextBigVlogger – primul vlogging talent show din România, însă toate companiile din top 10 au pus accent pe această componentă.

La polul opus, prezența pe Snapchat este, în continuare, slabă; doar 5 companii din Top Social Brands 2017 folosesc această aplicație. Primul brand din România prezent pe Snapchat a fost Coca-Cola. Dar nu este de mirare, din moment ce studiul realizat iSense Solutions și Evensys, lansat la Webstock 2016, arată faptul că aplicația este cunoscută doar de 18% dintre respondenții din mediul urban.

Read more about S-a lansat Top Social Brands 2017

Comisia Europeană a amendat Facebook cu 110 milioane de euro

Comisia Europeană a amendat Facebook cu suma de 110 milioane de euro, pentru oferirea de informații incorecte sau înșelătoare în cazul preluării WhatsApp, caz ce a fost investigat de Comisie în 2014, conform legislației UE în materie de fuziuni.

Conform legislației UE în materie de fuziuni, companiile ce sunt investigate sunt obligate să ofere informații corecte, acest fapt fiind esențial pentru ca CE să poată evalua fuziunile și preluările într-un mod eficient și în timp util.

Regulamentul prevede, de asemenea, amenzi de până la 1% din cifra de afaceri cumulată a companiilor care au furnizat, în mod intenționat sau din neglijență, informații incorecte sau înșelătoare.

Margrethe Vestager, comisar european responsabil cu politica în domeniul concurenței a declarat: „Decizia luată azi reprezintă un semnal clar pentru companii, că trebuie să respecte toate aspectele legislației UE în materie de fuziune, inclusiv obligația de a oferi informații corecte. De asemenea, această hotărâre impune o amendă proporțională, cu un caracter descurajant, pentru Facebook. Comisia trebuie să poată lua decizii în legătură cu efectele fuziunilor asupra concurenței având toate informațiile corecte”.

Atunci când Facebook a înștiințat Comisia Europeană de intenția de a achiziționa WhatsApp, în 2014, compania a comunicat Comisiei faptul că nu va putea să creeze o corelare automata solidă între conturile de Facebook și WhatsApp ale utilizatorilor. Facebook a afirmat acest lucru atât în formularul de notificare, cât și într-un răspuns trimis ca urmare a unei cereri de informare a Comisiei. Cu toate astea, în august 2016, WhatsApp a anunțat actualizări în termenii săi de utilizare a serviciului precum și în politica de confidențialitate, inclusiv posibilitatea creării unei legături între numerele de telefon al utilizatorilor de WhatsApp și conturile lor de Facebook. Read more about Comisia Europeană a amendat Facebook cu 110 milioane de euro

ArtEmoji, fața modernă a artei

Din cele 143 de picturi realizate de Frida Kahlo, 55 au fost autoportrete. Acestea au stat la baza inspirației unei serii de 160 de emoji, numite FridaEmoji și pe care o puteți găsi în AppStore. Seria FridaEmoji a fost creată de Sam Cantor, un designer grafic din Los Angeles. Mai întâi i-a întrebat pe cei care urmăreau contul galeriei sale de artă ”Cantor Fine Art” pe instagram: ”Dacă aș vrea să fac emoji cu artiști, ce v-ar plăcea să vedeți?”. ”Am fost șocat de cât de multe răspunsuri am primit”, a spus Sam. Andy Warhol, Jean-Michel Basquiat, Yayoi Kusama, Van Gogh și alții. Așa s-a apucat de lucru și a creat minunățiile pe care le puteți vedea pe instagram. Întrucât cel mai apreciat emoji a fost cel al Fridei Kahlo, Sam Cantor a plănuit o serie de 400 de FridaMoji, dar ulterior a redus-o la 160 de emoji inspirate din lucrările artistei.

Colaborarea cu Frida Kahlo Corporation a venit de la sine. ”Amândoi am vrut să canalizăm ”vocea” Fridei în viața de zi cu zi și, în particular, să arătăm milioanelor de oameni munca ei. Emoticonurile pot fi o modalitate puternică de a face acest lucru”, a spus Beatriz Alvarado, cea care reprezintă brandul Frida Kahlo în întreaga lume. Read more about ArtEmoji, fața modernă a artei