Influențatorii din mediul online românesc. Infografice

Zilele trecute, Cristian Manafu și echipa Starcom MediaVest Group au lansat un studiu despre rolul influențatorilor din mediul online românesc. Astfel, influențatorii au fost împărțiți în trei categorii: „Profesioniștii”, „Persoanele ca noi” și „Celebritățile”.

Profesioniștii sunt persoanele cu expertiză într-un anumit domeniu și sunt urmăriți de cei mai mulți utilizatori online din mediul urban (60%). Principalele domenii în care activează sunt sănătate, IT sau media, însă pot livra și conținut folositor în arii adiacente, precum: gătit, sănătate/nutriție, gadgeturi & telecom, călătorii, IT/software, știri/evenimente. Profesioniștii și-au creat imaginea de influențator în mediul offline, la TV sau în mediul online cu ajutorul Facebook, al blogurilor sau al aparițiilor în presă. Continuă să activeze în aceste medii online, dar își extind influența și pe site-uri de știri, pe Twitter sau Pinterest.

Persoanele ca noi sunt influencerii care și-au dobândit un statut într-un anumit domeniu, datorită furnizării constante a unor informații relevante pentru un anumit segment. Se aseamănă în multe aspecte cu “Profesioniștii”, dar sunt urmăriți de o audiență mai restrânsă (42% din online users) și mai matură (53% dintre ei au vârste peste 35 de ani). S-au remarcat prin online, fiind găsiți pe Facebook, Instagram, bloguri, prin Google Search, recomandările prietenilor sau în urma discuțiilor de pe forumuri. Principalele domenii despre care scriu sunt călătorii, timp liber, povești din viața de zi cu zi sau recomandări culinare. Read more about Influențatorii din mediul online românesc. Infografice

Facebook introduce o reacție temporară de Ziua Mamei

Facebook a introdus, pentru Ziua Mamei (8 mai), o reacție temporară, numită ”thankful”: o floricică mov.

Totuși, în România, Ziua Mamei se sărbătorește, începând cu anul 2010, în prima duminică a lunii mai, respectiv 1 mai. Read more about Facebook introduce o reacție temporară de Ziua Mamei

Suedia, prima țară din lume care are propriul număr de telefon și cont de twitter administrat de cetățeni

Suedia, prima țară din lume care are propriul număr de telefon și la care oricine poate suna, indiferent de țara în care se află, iar apelul este taxat ca unul internațional normal (în funcție de fiecare operator de telefonie) – theswedishnumber.com Read more about Suedia, prima țară din lume care are propriul număr de telefon și cont de twitter administrat de cetățeni