Digital Marketing Forum 2015 sau #NoGuruConference

”Cred că 2015 va fi un an în care se va observa o evoluție semnificativă a calității conținutului generat de branduri în mediul digital. Sunt deja câțiva ani buni de când marketerii încearcă să genereze conversații continue între branduri și consumatori. Motivul pentru care nu există prea multe povești de succes când vorbim de conținut generat de branduri este acela că majoritatea au avut un focus greșit, precum numărarea like-urilor adunate pe pagina de Facebook. Și au văzut că asta nu i-a dus prea departe în rezultatele de business. Cred că au înțeles că trebuie să pună focusul pe oferirea unui conțnut cât mai relevant pentru utilizatori, conținut care să ajute la crearea unor relații puternice între brand și consumatori și a unui engagement autentic. În 2015, toți vor încerca să ofere conținut într-o formă sau alta și singura metodă de diferențiere este relavantă pentru consumatorului acelui conținut.” (Bogdan Nițu, Director General Webstyler)

Read more about Digital Marketing Forum 2015 sau #NoGuruConference

Promotii… la pachet

Anul trecut, ANPC spunea ca 96% din promotii nu sunt reale. Anul asta, eu cred ca, pe fondul crizei economice, 99% sunt cu probleme. Asadar, se dau urmatoarele variante (toate patite, „testate”): – cumperi 1 si al doilea e la jumatate de pret. Conditia: il platesti pe cel mai scump. Varianta: 1 platit + 1 […]

Strategie de marketing?!

Acum vreo 2 luni mi s-a pus pata sa-mi schimb mobila prin casa. Adica sa arunc anticul meu recamier si sa iau un coltar extensibil. Zis si facut, dupa n cautari pe net, gasesc un coltar care sa-mi placa – pe site-ul unei fabricute de mobilier cu showroom in Bucuresti. Fuga la showroom sa studiez in detaliu (material, masuratori, tapiterie etc). Am uitat sa mentionez, pretul pe site era undeva la 1400 lei. La intrarea in showroom trona un afis urias tocmai cu coltarul ochit; pret redus la 900 lei. Read more about Strategie de marketing?!

Despre promovarea inutila a unora

Pe scurt, proprietarul unei pensiuni isi face promovare intensa pe retelele sociale (facebook in special), site-uri, blog samd, insa nu catadicseste sa raspunda la un banal e-mail referitor la o solicitare de cazare. Ca sa nu mai amintesc promotiile discriminatoare (si bineinteles cenzurarea mesajelor atunci cand li se atrage atentia asupra acestora…) Si atunci ma […]

Merita citit…

Despre cateva servicii romanesti… NetChelner.ro – un portal prin care poti comanda mancare pe Internet Indiferent daca ai ceva de sarbatorit acasa, nu ai chef sa iesi din casa, nu vrei sa faci de mancare, esti ocupat pana peste cap cu serviciul, ploua/ninge/caldura mare, poti sta comod in fotoliu si sa-ti comanzi mancare de pe […]

Branding personal

Brandul personal ca si brandul de produs reprezinta modul in care convingi pe cineva sa cumpere acel produs, serviciile sau ideile. Insa omul nu este un produs sau un serviciu. Omul este om. Valoarea ta poate fi crescuta daca iti creezi acel brand personal. Conceptul de brand personal a fost folosit pentru prima data de […]