Blogger acreditat la Future of Media 2015

Tot ceea ce s-a întâmplat după tragedia #colectiv, toate mobilizările de fapte bune și, mai ales, ieșirea oamenilor în Stradă se datorează social media. Un fapt pe care l-a recunoscut și Cristian Tudor Popescu în cadrul unui talk-show tv. El a spus, referindu-se la puterea Facebook, că generațiile actuale sunt mai inteligente decât generațiile Revoluției 1989. Social media arată, a nu știu câta oară, unitatea românilor în fața problemelor. Trebuie să recunoaștem și că, în ultimii ani, primele noastre surse de informare au fost furnizate de social media. Era firesc, deci, să apară schimbări majore în media, iar canalele clasice de comunicare (tv, radio, print) să fie depășite de noile tehnologii. Pe de altă parte, vorbind despre jurnalismul de calitate, putem spune că acesta s-a reprofilat în online, chiar dacă jurnaliștii buni îi numeri pe degete.  Read more about Blogger acreditat la Future of Media 2015

De ce trebuie să mergi la eTravel Conference 2015

În general, când trebuie să plec undeva – altă localitate din România sau altă țară – mă informez de pe blogurile de travel și, uneori, și din cărțile/ghidurile turistice. De cele mai multe ori am ajuns la concluzia că unele cărți sunt atât de prost scrise, încât nu merită să pierzi vremea răsfoindu-le. Pentru că bloggerii nișați pe turism știu să-ți explice detaliat cum/ce/unde/cât/când pentru fiecare destinație în parte. Iar eu, la rândul meu, prefer să scriu, mai degrabă, reportaje de călătorie, așa cum mi-a plăcut și cum am văzut locul respectiv; așa cum am scris despre Amsterdam, orașul contrastelor, despre Bruxelles, orașul de sticlă sau despre Brașov, orașul sufletului meu.  Read more about De ce trebuie să mergi la eTravel Conference 2015

Cei care schimbă jocul la Webstock 2015

Dacă Irina Alexe spunea, pe blogul ei, că ”la Webstock nu vii să iei notițe”, eu spun că n-am reușit să scriu imediat după eveniment, dar lucrurile importante care ți-au reținut atenția le vei putea spune și peste un an. Dacă reușești să-ți amintești ceea ce au spus ”the game changers” și mai târziu, asta-i un lucru bun, înseamnă că Webstock și-a atins scopul.

Dacă anul trecut, Webstock a stat sub semnul poveștii, anul acesta, a fost ediția celor care schimbă jocul. Fiecare ediție Webstock m-a impresionat prin ceva, pentru că, practic, ăsta este și scopul. Aici vii să-i asculți pe oamenii care au inspirat și motivat prin ideile sau prin acțiunile lor.  Read more about Cei care schimbă jocul la Webstock 2015

Propune Personalitatea Online a Anului

Mai sunt 4 zile în care poți propune Personalitatea Online a Anului! Traditional, la Webstock Awards sunt premiate proiectele deosebite. Anul acesta insa, in competitie, a fost adaugata o categorie noua: Online Personality of the Year, sustinuta de Intel, care isi propune sa aduca in prim plan persoanele care s-au remarcat prin activitatile lor in mediul digital in ultimul an: persoane care se exprima prin intermediul blogurilor si site-urilor si au o prezenta dinamica in retelele sociale, persoane care au creat comunitati si sunt recunoscute ca voci importante in domeniul lor, persoane implicate in activitati online cu impact in randul unor grupuri sau comunitati.  Read more about Propune Personalitatea Online a Anului

Blogger Ambasador la Webstock 2015

Săptămâna începe cu vești bune: sunt blogger ambasador și în acest an la Webstock! Ce înseamnă acest lucru? Vă voi ține la curent cu tot ceea ce se va întâmpla la cel mai mare eveniment de social media din România.

Webstock 2015 se va desfășura pe 2 octombrie, la JW Marriott Grand Hotel din București.

De ce ar trebui un blogger și oamenii din companii să vină la Webstock?

Acest eveniment de o zi include Conferințele Webstock și Premiile Webstock. Conferintele Webstock vor cuprinde întâlniri interactive despre cele mai noi tendințe în social media, bune practici, comunicare și promovare, aducând în prim-plan ultimele tehnologii și aplicații din domeniu. În fiecare an, în cadrul Webstock, poți cunoaște oameni cu povești de viață care pot constitui o sursă de motivație, de inspirație pentru fiecare dintre noi. Anul trecut, de exemplu, Webstock a fost o ediție de poveste, pentru că, așa cum spunea Cristina Bazavan, în fiecare lucru se află o poveste. Cum a fost anul trecut, puteți citi aici: http://irina.bartolomeu.ro/webstock-2014-o-editie-de-poveste/. Cea de-a doua parte a zilei va sta sub semnul micro-conferințelor desfășurate în paralel, o ocazie perfectă de a învăța de la profesioniștii din industria online. Read more about Blogger Ambasador la Webstock 2015

Top Social Brands Conference 2015

top-brands1

Pe 15 mai, la Hotel Howard Johnson București, se va desfășura o nouă ediție Top Social Brands Conference. Evenimentul se adresează oamenilor de marketing și comunicare din companii, managerilor care doresc să fie la curent cu opinia consumatorilor, specialiștilor din agenții de PR și bloggerilor. Aici vei afla care sunt strategiile eficiente de promovare în rețelele sociale și tendințele acestui an.

Accesul la eveniment este gratuit pentru bloggeri, iar pentru companii, înscrierea este 75 euro + TVA. Read more about Top Social Brands Conference 2015

MobiFest 2015

 

”Ne aflam in Prima Era a Mobile-ului! Acum este timpul sa invatam sa folosim mai bine instrumentele mobile pentru a ne promova ideile, business-ul, creatiile.” spune Cristian Manafu.

In urma cu 8 ani, Evensys a lansat primul eveniment despre mobile in Romania, Mobile Marketing Conference, si de atunci a cautat mereu sa aduca cele mai noi idei si tendinte din domeniu. Mediul mobil insa a crescut in mai multe directii, in ultimii ani, si a influentat foarte mult marketingul, vanzarile si chiar social media. Mai mult, astazi vedem o trecere de la social media catre mobile media, ceea ce deschide noi posibilitati pentru companii si branduri. Read more about MobiFest 2015