PRwave.ro împlinește 12 ani

PRwave.ro, site de ştiri din afaceri, marketing şi comunicare, împlineşte 12 ani. Lansat pe 18 aprilie 2005, PRwave a fost primul website din România dedicat imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri. Accentul a fost pus pe articole şi case studies, însă în timp pe www.prwave.ro au ajuns să se publice zilnic foarte multe ştiri de interes general.

În prezent, pe PRwave apar între 30 şi 50 de ştiri pe zi din domenii variate – afaceri, IT, financiar, marketing, media, evenimente, auto, velo etc. – dar şi materiale în exclusivitate scrise de specialişti în marketing şi relaţii publice în cadrul rubricilor Experts’ Opinion şi Case Studies. O altă secţiune importantă a site-ului este Books Wave, o rubrică în care sunt prezentate cărţi – atât de timp liber, cât şi lucrări din marketing, comunicare, advertising sau afaceri.

PRwave a început 2017 cu un nou template şi cu o nouă platformă, în urma trecerii de la Joomla la WordPress, ceea ce a făcut ca site-ul să fie şi mai uşor de navigat de către toţi vizitatorii. Read more about PRwave.ro împlinește 12 ani

Caroli Foods și grija pentru consumatori: prima #MâncareCuNotificare

Frigiderul viitorului este mult mai aproape de voi decât ați crede. Cu siguranță că mulți dintre noi ne-am imaginat un frigider care să ne spună când expiră produsele din el, dacă temperatura de răcire este optimă pentru produse și ce alimente nu mai sunt și ar trebui cumpărate, pentru ca, într-un viitor nu foarte îndepărtat, frigiderul să fie în stare să comande chiar singur produsele în funcție de necesitățile consumatorilor.

Și iată că primul pas a fost făcut. Caroli Foods are grijă de consumatori și prezintă prima #MâncareCuNotificare. Astfel, Salamul Semenic Extra de Caroli are acum o etichetă inteligentă, cu Carolimetru Termic, care te notifică dacă produsul tău nu este păstrat la temperatura optimă.

Acest cadran termosensibil își schimbă culoarea în funcție de temperatura produsului: sub 8°C are culoarea verde, iar peste 8°C incepe să sa coloreze în galben. Când cadranul termosensibil începe să se coloreze în galben este un semn de atenționare că produsul trebuie reamplasat la rece, sub 8°C.

Read more about Caroli Foods și grija pentru consumatori: prima #MâncareCuNotificare

Black Friday de iarnă la Media Galaxy

Media Galaxy®, unul dintre cei mai importanți retaileri electro-IT din România, surprinde clienții cu o săptămână de reduceri în cadrul campaniei Black Friday de iarnă. Astfel, în perioada 16 – 22 februarie, retailerul a pregătit oferte promoționale pentru mii de produse din toate categoriile. Promoția este valabilă atât în rețeaua de magazine, cât și pe www.mediagalaxy.ro.

Oferta Black Friday de iarnă include discounturi la toate categoriile de produse:

  • Reduceri de până la 6000 lei la produsele din categoria Electronice: televizoare LED Full HD, camere foto, boxe portabile, căști etc.
  • Reduceri de până la 980 lei la Electrocasnicele Mici: stații de călcat, fiare de călcat, aspiratoare, storcătoare de fructe și legume etc.
  • Reduceri de până la 1500 lei la Electrocasnicele Mari: electrocasnice incorporabile, frigidere, mașini de spălat etc.
  • Reduceri de până la 320 lei la produsele din categoria Comunicații: tablete, dispozitive smartphone, carduri de memorie, cabluri de date USB etc.
  • Reduceri de până la 1000 lei la produsele din categoria IT: tablete, laptopuri, imprimante, multifuncționale, desktopuri, boxe, camere web, HDD-uri etc.
  • Reduceri de până la 150 lei la produsele din categoria Entertainment: jocuri, tastaturi de gaming, cabluri HDMI, mousepad-uri etc.

Read more about Black Friday de iarnă la Media Galaxy

La mulți ani, Blogal Initiative!

În urmă cu 6 ani, platforma Blogal Initiative a fost construită ca o punte între clienți, agenții și bloggeri, valoarea premiilor oferite depășind în prezent 200.000 de euro.

Trebuie să recunosc că și datorită platformei Blogal Initiative am crescut ca blogger, dovadă fiind cele peste 25 de campanii pe care le-am câștigat. Idei crețe, idei pe verticală. Cea mai mare realizare – prin intermediul Blogal Initiative – a fost premiul obţinut la competiţia Blogger European 2013 – o vizită de studiu la Bruxelles, în inima instituțiilor europene. Apoi expoziția de fotografie ”Romeo și Julieta” la Teatrul Masca (pe care ulterior am ”plimbat-o” și pe la Târgu Mureș, la Hotel Privo). Dar, dacă privesc în urmă, toate campaniile au reprezentat o realizare; am scris ori de câte ori mi-a plăcut tema, am scris din experiență. Uneori a fost tema cea care m-a atras mai mult, alteori a fost premiul în sine. Cele care mi-au mers la suflet (și, mai ales, fiindcă rareori ”dau din casă”) au fost articolele Nu poti! Ba pot!Cățelul, o extensie a sufletului meu sau Cand teatrul e tacere...  Read more about La mulți ani, Blogal Initiative!

#SeeColors, aplicația care ajută oamenii cu discromatopsie să vadă lumea în culori

Vederea este cel mai important simț al omului, însă nu toți vedem la fel. Ochiul uman are trei receptori, sensibili la culorile primare: roșu, verde și albastru. Toate celelalte culori sunt obţinute prin amestecarea acestora. În cazul unei deficienţe cromatice, una (sau mai multe) din culorile primare nu este percepută normal. De aceea, sensibilitatea receptorilor poate fi perturbată de-a lungul procesului de percepţie. Practic, acest fenomen cauzează discromatopsia (Color Vision Deficiency). Percepţia normală a ochiului uman poate distinge între câteva milioane de culori și nuanţe. Ochiul are mai mult de 6 milioane de receptori, conuri, care disting culoarea luminii care ajunge la ochi. Read more about #SeeColors, aplicația care ajută oamenii cu discromatopsie să vadă lumea în culori

Toyota Dream Car Art Contest 2017

Toyota Dream Car Art Contest a ajuns la cea de-a 11-a ediție. Toyota îi provoacă pe cei mici să-și imagineze prin desen cum va arăta mașina viitorului și îi premiază pe măsură!

Competiția se încheie pe data de 10 martie 2017. Se adresează copiilor cu vârsta de până la 15 ani împliniți la data începerii campaniei (15 decembrie 2016), cu domiciliul/resedința în România.  Read more about Toyota Dream Car Art Contest 2017

Cui i-e frică de… SuperBlog?

A trecut ceva vreme de când n-am mai participat la competiţii, dar trebuie să ştiţi că iubirea dintâi nu se uită niciodată. V-aţi prins, desigur, este vorba despre SuperBlog. De data aceasta, vorbim despre ediţia de Primăvară – Spring SuperBlog, care se desfăşoară până la sfârşitul lunii martie. Câteva probe mi-au făcut cu ochiul, aşa că iată-mă din nou pe caii… tastaturii. Articolele vor fi marcate, la final, ca atare. Să ne citim cu bine şi să dezbatem constructiv! Read more about Cui i-e frică de… SuperBlog?