Top hashtags Instagram 2017

Instagram a publicat, zilele trecute, topurile sale anuale. Astfel, cele mai folosite hashtaguri în 2017: #love #fashion #photooftheday #photography #art #beautiful #travel #happy #nature #picoftheday   Orașele cel mai des menționate pe instagram în 2017: New York, SUA Moscova, Rusia Londra, Marea Britanie Sao Paulo, Brazilia Paris, Franța Los Angeles, California St Petersburg, Rusia Jakarta, […]

Guest post: Future of media 2017, conferinţă de 10

Text și foto: Maria Grajdan Comunicarea online, datele de trafic, tehnologia, marketingul şi campaniile creative au captat interesul unei audienţe numeroase la conferința Future of Media, organizată joi, 23 noiembrie 2017, de către Evensys.  Platformă online vs facebook Gândirea strategică şi autenticitatea sunt două condiţii cheie pentru o comunicare online eficientă. Niciuna din cele două […]

Future of Media 2017

Într-una din diminețile trecute, în timp ce așteptam o prietenă, am observat tabieturile oamenilor din cartier. Chioșcul clasic de ziare, așezat strategic lângă fosta poștă (astăzi, Mega Image), era dominat de presa glossy (din fiecare titlu fiind prezent câte un singur exemplar), câteva exemplare din Gazeta Sporturilor și doar o singură revistă quality (Dilema Veche). […]

Studiu iSense Solutions: Initiative oferă o perspectivă media asupra influențatorilor din România

Înainte de a achiziționa un produs sau serviciu, jumătate dintre românii din mediul urban țin cont de părerile și recomandările unor influențatori, fie că vorbim despre familie și prieteni, profesioniști, jurnaliști, bloggeri/vloggeri sau vedete. Pentru a identifica cele mai eficiente metode de amplificare a mesajor generate de aceștia în campaniile de promovare ale brandurilor, agenția Initiative a realizat, în parteneriat cu iSense Solutions, un nou studiu Bold by Lowe Group la nivel urban, care urmărește impactul influențatorilor cheie în diverse categorii de consum.

 „Tot mai multe branduri își construiesc strategiile și campaniile de promovare în jurul unor influențatori pe care îi consideră relevanți pentru targetul lor, însă de multe ori mesajele acestora rămân limitate la nișa respectivă și la canalele administrate de influencer sau de brand. Pentru a maximiza rezultatele unei astfel de campanii recomandăm amplificarea ei în media, care trebuie să aibă la  bază un efort de înțelegere complexă a mindsetului consumatorului și a impactului pe care îl au influențatorii cheie în relația lui cu acel brand”, spune Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Principalele canale pe care românii din mediul urban le folosesc zilnic sunt rețelele sociale (accesate de 80% dintre aceștia), TV-ul (74%), radioul (55%), publicațiile online (45%), forumurile (20%), ziarele (19%), blogurile (18%), revistele (15%) și vlogurile (11%). Tinerii de 16-24 de ani urmăresc mai mult decât celelalte categorii de vârstă rețelele sociale (90%) și vlogurile (27%), în timp ce românii de 45-54 de ani consumă mai mult decât ceilalți TV (89%) și radio (61%).

Indiferent de sursele pe care le-au folosit, românii din mediul urban s-au informat în ultimul an în special despre următoarele categorii de produse și servicii: tehnologie (78%), mâncare și rețete culinare (72%), vacanțe și călătorii (68%), produse de casă și decorațiuni (62%), sănătate (55%), produse de îngrijire pentru femei (53%), auto (52%), produse/servicii financiare (48%).

Read more about Studiu iSense Solutions: Initiative oferă o perspectivă media asupra influențatorilor din România

Noutati Webstock 2017

Numai mâine nu-i poimâine, adică două zile ne mai despart de cel mai mare eveniment al anului, Webstock 2017!

Până atunci vă aduc noi informații:

  • și anul acesta Webstock este organizat in doua sesiuni si sase micro-conferinte care se vor desfasura in paralel. Cele doua sesiuni vor aduce pe scena oameni din online si offline care, prin povestile lor, vor oferi audientei o doza de inspiratie. Micro-conferintele sunt un maraton de noutati si de inovatie in online si abordeaza urmatoarele teme: Influencer Marketing, Blogging, Instagram, Best practices, New digital ideas, Visual marketing.
  • la final de zi va avea loc Gala Webstock Awards, cea mai importanta competitie din online-ul romanesc, in cadrul careia vor fi premiate proiectele din mediul digital care s-au remarcat in ultimul an prin creativitate si originalitate.
  • vor vorbi profesionisti din cele mai diverse domenii, oameni care exceleaza in activitatile pe care le desfasoara si care au dobandit o vizibilitate crescuta datorita online-ului. Lista completa a speakerilor este disponibila pe www.webstock.ro.  
  • evenimentul va putea fi urmarit online pe www.webstock.ro, incepand cu ora 09:00

Read more about Noutati Webstock 2017

Aer, mare, soare, raiul sufletului meu

Cum arată raiul sufletului tău? Aer, mare, soare sunt cele trei cuvinte-cheie ale sufletului meu. Raiul în care îmi încarc bateriile și îmi adun gândurile. Pe plajă, la umbra unui copac sau a unei umbrele, cu o carte alături, o cafea și, bineînțeles, aproape de marea de la care în niciun an nu pot să-mi iau La revedere. Pentru că, atunci când mi se spune ”Hai să dăm o fugă până la mare!”, nu stau prea mult pe gânduri, îmi fac un bagaj și plec. Dar n-o pot vedea de atâtea ori pe cât mi-aș dori (din cauza timpului și a bugetului limitat), iar marea ajunge să fie echivalentă, de cele mai multe ori, cu luna de pe cer. Raiul sufletului meu.

Aer, mare, soare. În fiecare an mă gândesc la cuvintele astea și, ori de câte ori mi-e dor să le simt mai aproape, mă uit la scoicile și cochiliile de melci de pe birou. Iar ești cu gândul la mare?, mă întreabă colegii. Iar! Mă întorc la tine iar și iar… Mare Albastră, vorba cântecului. Pe repeat, desigur.

Nu caut lux, nu caut all inclusive, nu vreau să depind de programul de masă, iar de televizor nu am nevoie. Doar aer, mare, soare. Pot să dorm chiar și pe plajă, dacă am unul-doi-trei copaci în preajmă. Însă, din păcate, stațiunile de pe litoralul românesc nu mai abundă în vegetație. În afară de drumul care duce spre Neptun (și atenție, doar drumul!), nicio stațiune nu are copaci pe plajă. Cândva existau în Mamaia. Cândva… până să fie tăiați sau uscați intenționat și înlocuiți cu palmieri costisitori, care se ofilesc mai devreme de septembrie. Spre deosebire de satele bulgărești prin care am trecut chiar în această vară și în care găsești, din loc în loc, copaci. Până și aerul ți se pare că este altfel acolo. Și totuși, locul meu de suflet, raiul sufletului meu e în 2 Mai, aproape de Micul Golf, acolo unde se păstrează, de ani de zile, aceleași ritualuri de du-te-vino pline ochi cu pește și unde găsești aproape aceiași oameni. Și oricât ar vrea unii să spună că nimic nu mai e la fel aici, din contră, pentru cei care vin aici an de an, în detrimentul plajelor și a vilelor luxoase, iubesc Micul Golf și Marea, eterna mare, le iubesc așa cum sunt.

Doi kilometri mai încolo, pițipoance cu cizme peste genunchi, cerșetori ce dorm pe trotuare, folkiști și rockeri în tabere distincte, motoare de fițe, bijuterii handmade ce se vând într-un târg improvizat ad-hoc, cozile obișnuite la celebrele clătite trase-n Vamă, vile peste vile și alte vile și hoteluri în plină (re)construcție ce au luat locul copacilor ce existau cândva, dale de piatră de zeci de metri peste nisip și cele câteva fire de iarbă, tarabe cu haine hippie, librarul – un loc demodat, șezlonguri moka, dar impuse de o consumație de cel puțin 40 de lei, mitocanu’, bibi, hamsii, pizza, terase, fuste orientale, Pasărea Colibri, bere, hamace, baldachine și zdrăngăneli de chitara pe alocuri. Pe zi ce trece, Vama Veche se transformă într-un kitsch. Vama nu mai are același farmec de acum 30 de ani și nici nu-l va mai avea vreodată. Cândva, un rai al iubitorilor de natură, corturi și muzica bună, iar astăzi un rai al pițipoancelor și cocalarilor care-și duc veacul în singurul hotel de 3 stele „ancorat” pe plajă. Și totuși, ca să te simți bine în Vamă, trebuie să nu-ți pese de ceea ce vezi în jurul tău, să ignori orice ți s-ar părea ciudat, nelalocul lui ori kitchos. Să-ți pese, așa cum ziceam la început, doar de aer, mare, soare. Read more about Aer, mare, soare, raiul sufletului meu