La mulți ani, Blogal Initiative!

În urmă cu 6 ani, platforma Blogal Initiative a fost construită ca o punte între clienți, agenții și bloggeri, valoarea premiilor oferite depășind în prezent 200.000 de euro.

Trebuie să recunosc că și datorită platformei Blogal Initiative am crescut ca blogger, dovadă fiind cele peste 25 de campanii pe care le-am câștigat. Idei crețe, idei pe verticală. Cea mai mare realizare – prin intermediul Blogal Initiative – a fost premiul obţinut la competiţia Blogger European 2013 – o vizită de studiu la Bruxelles, în inima instituțiilor europene. Apoi expoziția de fotografie ”Romeo și Julieta” la Teatrul Masca (pe care ulterior am ”plimbat-o” și pe la Târgu Mureș, la Hotel Privo). Dar, dacă privesc în urmă, toate campaniile au reprezentat o realizare; am scris ori de câte ori mi-a plăcut tema, am scris din experiență. Uneori a fost tema cea care m-a atras mai mult, alteori a fost premiul în sine. Cele care mi-au mers la suflet (și, mai ales, fiindcă rareori ”dau din casă”) au fost articolele Nu poti! Ba pot!Cățelul, o extensie a sufletului meu sau Cand teatrul e tacere... 

Altfel, înainte de a face bilanțul campaniilor câștigate, se cuvine să mulțumesc echipei din spatele Blogal Initiative și să-i urez mulți, mulți ani și de-acum înainte!

Când Blogal Initiative a împlinit un an, am scris de ce particip eu la campaniile organizate de ei, dar și recomandările mele către cei care vor să participe la campanii și către cei nemultumiți ori cârcotași. Articolul poate fi citit aici.

Bilanțul campaniilor câștigate pe platforma Blogal Initiative:

2016

– premiu special în cadrul campaniei Cattitude, cu articolul Cățelul, o extensie a sufletului meu

2015:

-premiul I pentru campania Săptămâna bloggerului biciclist; în echipă cu Daniela Bojincă și Andreea Lazăr

2014:

 – locul I in cadrul campaniei Mondonews.ro – Ce gen de stiri iti place, cu articolul Se mai face presa de calitate in Romania?

– loc Blogger pasionat de fotografie – in cadrul campaniei Ce este iubirea azi?, cu articolul si fotografiile Romeo si Julieta

– locul II in cadrul campaniei Cris-Tim, cu articolul Cris-Tim iti face copilul superstar

– locul I in cadrul campaniei Sa nu ne uitam radacinile, cu articolul Roots Revival Romania 2014

– castigator unic in cadrul campaniei Bloggerii si tehnologia, cu articolul Tehnologia inseamna viata

2013:

– locul I in cadrul campaniei Cum putem folosi psihologia pentru a ne imbunatati viata, cu articolul Nu poti! Ba pot!

– locul II în cadrul campaniei Blogger European 2013 cu o serie de articole pe tema politicilor europene

– locul I in cadrul campaniei Povestea 2.0 a unui director de firma, cu articolul Uitucul

– locul II in cadrul campaniei Trimitem un blogger pasionat de teatru la FITS, cu articolul Cand teatrul e tacere

– locul I in cadrul campaniei BlogalInitiative.ro invita bloggerii sa sustina pasiunea, cu articolul Pasiunea ca mod de viata

– locul I in cadrul campaniei Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPEC, cu articolul De ce sa te inscrii la GPEC 2013

– locul II in cadrul campaniei 12 plante, cu articolul Legenda celor 12 plante miraculoase

– locul IV in cadrul campaniei Laboratorul verde al reciclarii, cu articolul Laboratorul verde al reciclarii in 25 de orase printre care si Bucuresti

– locul IX in cadrul campaniei Byron, cu articolul 30 de secunde de faima, noul album byron

– locul X in cadrul campaniei Bringmeback, cu articolul Bringmeback sau recupereaza inteligent

2012:

– locul II in cadrul campaniei Inverzeste Romania, cu articolul Tu ce faci pentru Romania?

– castigator unic in cadrul campaniei Autovit.ro, etapa a 2-a; cu articolul Avantajele unei masini second-hand

– locul I in cadrul campaniei Biochefarm / Salvati copiii; cu articolele  http://www.sfatulzilei.info/fiecare-copil-conteaza/ si  http://irina.bartolomeu.ro/copilaria-la-romani-fiecare-copil-conteaza/ 

– castigator unic in cadrul campaniei Essilor 

– castigator in cadrul campaniei byron; cu articolul On the road

– locul I in cadrul campaniei Elanko

– castigator in cadrul campaniei RIUF

2011:

– locul I in cadrul campaniei Mitichi

– castigator in cadrul campaniei Sunt European

– mentiune in cadrul campaniei RCA Ieftin

– castigator in cadrul campaniei Evomag

Acest articol a fost citit de 337 ori

Post Author: Irina Bartolomeu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge