Digital Marketing Forum 2015 sau #NoGuruConference

”Cred că 2015 va fi un an în care se va observa o evoluție semnificativă a calității conținutului generat de branduri în mediul digital. Sunt deja câțiva ani buni de când marketerii încearcă să genereze conversații continue între branduri și consumatori. Motivul pentru care nu există prea multe povești de succes când vorbim de conținut generat de branduri este acela că majoritatea au avut un focus greșit, precum numărarea like-urilor adunate pe pagina de Facebook. Și au văzut că asta nu i-a dus prea departe în rezultatele de business. Cred că au înțeles că trebuie să pună focusul pe oferirea unui conțnut cât mai relevant pentru utilizatori, conținut care să ajute la crearea unor relații puternice între brand și consumatori și a unui engagement autentic. În 2015, toți vor încerca să ofere conținut într-o formă sau alta și singura metodă de diferențiere este relavantă pentru consumatorului acelui conținut.” (Bogdan Nițu, Director General Webstyler)

65previziunidigitalmarketing

Este una dintre previziunile digitale pentru 2015 publicate într-un ebook consistent, oferit gratuit de Cristian Manafu și echipa Evensys.  Un conținut valoros ce va fi prezentat în cadrul Digital Marketing Forum prin intermediul unor speakeri aleși pentru a sublinia tendințele actuale într-un mod cât mai relevant. E-book-ul “65 de previziuni care contează în digital marketing, în 2015” poate fi descărcat de aici: http://www.2015.digitalforum.ro/e-book.php

De mai bine de 8 ani, Digital Marketing Forum cauta sa aduca in prim plan cele mai noi tendinte in mediul online si mobile. Mai mult, conferinta isi doreste sa ofere idei aplicabile, solutii viabile si studii de caz de referinta, evitand lectiile de manual sau capitole scoase din carti. Comunitatea de marketing locala este foarte receptiva si destul de educata in digital si are, deci, nevoie de informatii concrete.

Pentru a se delimita de alte evenimente de profil, dar mai ales pentru a sublinia utilitatea pe care o aduce, Digital Marketing Forum nu invita pe scena guru si experti, ci practicieni cu experienta dovedita pe brandurile din Romania si specialisti de pe pe alte piete care pot aduce valoare adaugata. De aceea, anul acesta conferinta are sloganul #NoGuruConference.

Evensys pregateste un eveniment de doua zile ce include conferinte, seminarii specializate si un training de digital marketing cu un specialist britanic, Jeremy Spiller. Pe perioada forumului sunt asteptati peste 300 de oameni de marketing din toata tara.

Prima zi (26 februarie) include doua sesiuni de conferinte si trei sectiuni de seminarii: Digital Marketing Solutions, Online Creativity si Performance Marketing. Pentru fiecare sesiune, au fost alese subiecte de actualitate, tratate de oameni specializati, care vor oferi atat idei, cat si solutii.

In cea de-a doua zi (27 februarie), Jeremy Spiller face parte din grupulde traineri ai reputatei scoli de marketing digital eConsultancy, organizatie recunoscuta pentru training-urile avansate in-house sau open. Jeremy Spiller se afla pentru a doua oara in Romania, dupa ce in 2013 a sustinut un workshop in fata a 40 de specialisti din companii medii si mari active in Romania. Fiind foarte apreciat la acea data, Jeremy revine cu un training actualizat la noile concepte din comunicarea online.

Motivele pentru care trebuie să participi la DMF 2015:

Un om de marketing trebuie sa isi actualizeze strategia de comunicare cu consumatorii

Un om de marketing trebuie sa invete sa foloseasca social media dincolo de Like & Share

Un om de marketing trebuie sa isi valideze rapid ideile si sa gaseasca noi tactici.

Un om de marketing trebuie sa aleaga cele mai potrivite solutii pentru brandul sau.

Un om de marketing trebuie sa caute inovatia la fel de mult ca atingerea obiectivelor.

Acest articol a fost citit de 2987 ori

Post Author: Irina Bartolomeu

1 thought on “Digital Marketing Forum 2015 sau #NoGuruConference

    Seo

    (23/02/2015 - 09:30)

    Un eveniment foarte interest si totodata, util, avand in vedere ca mediul online este intr-un permanent update. O sa fie foarte interesant, mai ales ca se va baza pe studii de caz si idei aplicabile.

    [Raspunde]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge