Despre promovarea inutila a unora

Pe scurt, proprietarul unei pensiuni isi face promovare intensa pe retelele sociale (facebook in special), site-uri, blog samd, insa nu catadicseste sa raspunda la un banal e-mail referitor la o solicitare de cazare. Ca sa nu mai amintesc promotiile discriminatoare (si bineinteles cenzurarea mesajelor atunci cand li se atrage atentia asupra acestora…)

Si atunci ma intreb… ce rost (mai) are o promovare in nspe retele sociale, forumuri, bloguri samd daca nu tii cont (si) de nevoile clientilor?

Acest articol a fost citit de 2589 ori

Post Author: Irina Bartolomeu

2 thoughts on “Despre promovarea inutila a unora

    Bogdan Vlad

    (03/02/2011 - 23:08)

    nu este doar proprietarul unei pensiuni, este „om de afaceri”

    [Raspunde]

    NG

    (03/02/2011 - 23:58)

    Administrez doua astfel de pagin, si am avut surpriza neplacuta de a fi luat de urechi ca nu a primit mailul, pentru ca…. a schimbat calculatorul. Si nu mai erau setate casutele!

    [Raspunde]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge