De ce sa te inscrii la GPeC 2013?

Cea de a 8-a editie anuala a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) a luat startul pe 26 aprilie cu etapa de inscriere a magazinelor online in competitie. Magazinele care se inscriu la GPeC 2013 vor trece prin 2 etape de evaluare, iar castigatorii sunt desemnati facand media intre notele obtinute in prima etapa si a doua etapa; conteaza in proportie de 20% notele din prima etapa si 80% notele din etapa finala.

Scopul GPeC este ca magazinele inscrise in competitie sa evolueze de la o etapa la alta, in asa fel incat magazinele sa isi rezolve problemele semnalate de juriu chiar in timpul competitiei si sa devina performante. Cel mai important este sa putem spune ca pe piata romaneasca exista magazine online calitative, pentru ca doar in acest fel consumatorii vor avea o incredere sporita in comertul online.

Avantajele inscrierii la GPeC 2013

De ce un magazin online ar trebui sa se inscrie la cel mai important eveniment de comert electronic din Romania – GPeC?

  • GPEC inseamna 6 luni de competitie, 6 luni in care vei avea parte de rezultate concrete.
  • Analiza magazinului tau online se face prin cel mai complex set de criterii de jurizare (90!), juriul fiind reprezentat de cei mai buni specialisti din domeniul eCommerce.
  • Indiferent daca te afli sau nu printre castigatori, vei primi rapoartele de jurizare in urma celor 2 etape. Rapoartele sunt detaliate pentru fiecare criteriu in parte si contin explicatiile juriului acolo unde este cazul, ca sa stii exact unde ai facut bine si unde ai gresit astfel incat sa poti remedia problemele. Totodata vei avea posibilitatea de a discuta fata in fata cu membrii juriului GPeC pentru a sti exact de ce ai fost depunctat si ceea ce va trebui sa faci in viitor. Cati mai ofera astazi consultanta gratuita?
  • Primesti gratuit marca de incredere TRUSTED timp de 12 luni – ceea ce duce la cresterea increderii consumatorilor. Diverse studii releva faptul ca oamenii au incredere mare intr-un site ce afiseaza o marca de incredere.
  • Participarea gratuita la Conferintele Nationale de E-Commerce (27-28 mai), in limita a 2 persoane/magazin inscris; participarea la Festivitatea de Decernare a Premiilor GPeC 2013 din luna noiembrie.
  • Poti beneficia in mod gratuit, timp de o luna, de implementarea uneia dintre cele mai cunoscute unelte de customer experience analytics – ClickTale.
  • Si nu in cel din ultim rand, pretul. Taxa de inscriere in competitia GPeC este 250 de euro, de 6 ori mai mica decat taxa perceputa pentru un audit efectuat de o firma oarecare. Si sa nu uitam ca vorbim aici de specialisti cu renume in domeniul comertului electronic. Lista juratilor nu a fost facuta publica pentru a se pastra transparenta obiectivitatii jurizarii si a nu se incerca influentarea in vreun fel. Pe langa evaluarile facute de specialisti, vei primi si un raport al utilizatorilor obisnuiti care vor analiza magazinele in functie de criteriile obisnuite de cumparare.

Ca sa recapitulam, castigi 2710 euro daca te inscrii la GPeC 2013!

beneficii-gpec2013

Mai multe despre avantajele participarii la GPEC gasesti aici: http://www.gpec.ro/competitie/beneficii/avantajele-participarii

 Ce spun oamenii despre GPeC?

Pentru a exemplifica ce inseamna si cat de importanta este Gala Premiilor eCommerce, am intrebat mai multi oameni, printre care si castigatori la editiile precedente GPeC.

– De ce v-ati inscris in competitia GPeC 2012?

–  Cat de mult v-a ajutat participarea la GPeC? Intentionati sa va inscrieti si in acest an?

–  Ce inseamna a detine Marca de Incredere TRUSTED.ro pentru un site de comert online?

Alexandru Caprarescu  – pentruanimale.rocastigator GPeC 2012 – Cel mai bun magazin din categoria Pet Shop

„- Motivul inscrierii a fost simplu, calitatea serviciilor oferite si gradul de satisfactie al clientilor nostri sunt prioritatea absoluta pentru noi ca magazin iar GPeC a reusit sa se consacreze ca cel mai bun benchmark in domeniu. De ce abia in 2012? Acela a fost momentul in care am considerat ca suntem cu adevarat pregatiti.
– Nu as putea sa masor clar imbunatatirile tangibile, insa acestea sunt si deloc putine la numar. Dupa cum spuneam, scopul participarii a fost cresterea nivelului de service si gradului de satisfactie, iar efectele scontate au fost obtinute.
– In ultimii 3 ani marca TRUSTED a devenit un simbol cunoscut pentru cei ce isi fac frecvent cumparaturile online, o marca de incredere este intotdeauna un atu indiferent daca vorbim despre comertul traditional sau cel online deci si acesta este unul din beneficiile participarii de anul trecut dat fiind ca la vremea aceea doar magazinele participante beneficiau de marca TRUSTED, dupa ce indeplineau criteriile bineinteles.”

Catalin Florea  –  WatchShop.rocastigator GPeC 2012 – Cel mai bun magazin din categoria Cadouri si Bijuterii:

„- Am vrut ca WatchShop.ro sa aiba parte de o analiza completa din toate punctele de vedere: usability, design, servicii etc. GPEC 2012 a parut ocazia potrivita pentru asta, fiind cel mai mare eveniment de profil din Romania.

– In urma participarii am primit un raport destul de corect care ne-a permis sa schimbam lucrurile in mai bine acolo unde era cazul. Pe langa asta, Gala in sine si premiul acordat au incununat pe deplin efortul depus de echipa WatchShop.ro pe parcursul anului 2012. Intentionam sa ne inscriem in competitie si in 2013. Beneficiile pe care le urmarim sunt aceleasi: servicii mai bune pentru clientii nostri.

– Comertul online creste de la an la an. Important e sa creasca si sanatos, sa castige increderea clientilor, ca ei sa revina. Aici intervine Trusted.ro. Ridica o stacheta la care nu poti ajunge in orice conditii, ci doar daca faci eforturi pentru a-ti imbunatati permanent serviciile si de a-ti multumi clientii.”

Eugen Iacob – veltravel.ro, castigator GPeC 2012 – Cel mai bun magazin din categoria Turism:

„- Diferenta care a impus GPEC in piata este reprezentata de criteriile de jurizare.  Au mai fost astfel de proiecte in Romania, dar care s-au stins datorita subiectivismului de care a dat dovada juriul…

– Participarea la GPEC inseamna o evaluare foarte obiectiva a fiecarui business online  din punct de vedere calitativ, identificand atat punctele forte cat si barierele in dezvoltare. Datorita criteriilor de jurizare si al evaluarii obiective participam si in acest an la GPEC, speram sa fim la inaltimea asteptarilor clientilor nostri dar si al juriului GPEC.

– Important este ca in piata sa existe un cod de bune practici ( marca de incredere TRUSTED ) care sa fie respectat de cat mai multe magazine, astfel incat increderea cumparatorilor in achizitiile online sa creasca. Aceasta cred ca este si ideea organizatorilor cu acest proiect care sper sa creasca de la an la an.

Robert Muster – asiguraridevacanta.ro, castigator GPeC 2012 – Cel mai bun magazin din categoria Servicii:

” – Am vazut competitia GPEC ca un mod foarte bun de a descoperi care sunt punctele slabe si punctele forte ale site-ului asiguraridevacanta.ro . Participarea la 3 editii GPEC (2010, 2011, 2012) ne-a ajutat sa ne imbunatatim continuu site-ul, ajungand la performanta de a deveni cel mai bun magazin online la categoria servicii in 2012 (de pe locul 3 in 2010). Nu in ultimul rand, aceasta evolutie s-a vazut si in rata de conversie si in feedback-ul pe care il primim constant de la clientii nostri. Personal, consider ca Gala Premiilor eCommerce este un eveniment de referinta pentru magazinele online din .ro.

– GPEC a insemnat peste 90 de criterii de evaluare si tot atatea oportunitati de a intelege mai bine comportamentul consumatorului online. Nu in ultimul rand GPEC vine si cu conferintele nationale de ecommerce unde nume grele din online impartasesc cunostintele lor. Evident, vom participa si in acest an.

– Credem ca in Romania comertul electronic, desi intr-o forma oarecum incipienta, are nevoie de un program national de atestare a magazinelor online care sa faca diferenta intre magazinele online serioase si cele fake sau not-ok. Din punctul meu de vedere, increderea in magazinul online reprezita un factor determinant in luarea deciziei de cumparare. Marca TRUSTED este un bun inceput in acest sens – din ce am observat noi, de cand avem marca trusted si magazinul nostru este auditat si certificat extern, consumatorii au mai multa incredere in www.asiguraridevacanta.ro. Desigur ca increderea trebuie castigata nu numai prin logo-ul trusted ci si prin comportamentul tau de business. Din acest punct de vedere, misiunea noastra este sa avem cel mai simplu sistem de cumparare online si cel mai bun serviciu de relatii cu clientii iar marca TRUSTED este un reinforcement in acest sens.”

Adrian Taraq, creator de bijuterii din pasta polimerica, urmeaza sa-si deschida in curand magazinul online. Mi-a spus, printre altele ca „o competitie de acest fel este mai mult decat binevenita si, cu siguranta m-as inscrie la GPeC „.

De asemenea, Lavinia Biberi, blogger oficial GPeC, a motivat ca „Participand la Gpec 2013 consider ca ai o mare oportunitate de a avansa … care e mai importanta decat banii.

 Asadar, daca ai un magazin online, nu mai sta pe ganduri si inscrie-te la GPEC 2013! Vei avea doar de castigat!

 

Postare înscrisa în campania – Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013 – o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).

 

Acest articol a fost citit de 4983 ori

Post Author: Irina Bartolomeu

4 thoughts on “De ce sa te inscrii la GPeC 2013?

Lasă un răspuns la Vlad Ciochina Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge