Cei care schimbă jocul la Webstock 2015

Dacă Irina Alexe spunea, pe blogul ei, că ”la Webstock nu vii să iei notițe”, eu spun că n-am reușit să scriu imediat după eveniment, dar lucrurile importante care ți-au reținut atenția le vei putea spune și peste un an. Dacă reușești să-ți amintești ceea ce au spus ”the game changers” și mai târziu, asta-i un lucru bun, înseamnă că Webstock și-a atins scopul.

Dacă anul trecut, Webstock a stat sub semnul poveștii, anul acesta, a fost ediția celor care schimbă jocul. Fiecare ediție Webstock m-a impresionat prin ceva, pentru că, practic, ăsta este și scopul. Aici vii să-i asculți pe oamenii care au inspirat și motivat prin ideile sau prin acțiunile lor. 

În prima parte a zilei, câțiva ”game changers” mi-au reținut atenția:

Florin Georgescu – ciclist nevăzător – a mers până la Londra pe bicicletă alături de un prieten, apoi a făcut un tur de țară pentru a arăta potențialul persoanelor cu dizabilități.

Andrei Roșu – primul român care a traversat înot Canalul Mânecii și primul român intrat în Cartea Recordurilor după ce a alergat şapte maratoane şi şapte ultramaratoane pe şapte continente – a vorbit la Webstock despre importanța mișcării și despre stilul sănătos de viață.

Andrea Rossini, director Consumer Business Unit Vodafone Romania – pentru că Vodafone Romania are rețeaua 4G cea mai bună din Europa și pe locul 2 în lume. Vodafone și-a propus în 2013 să ofere un smartphone fiecărui român. În 2013, 25% din telefoanele de pe piață erau smartphones, acum, 63%. Ploiești e în top 3 mondial cu cea mai mare viteză de internet (după Singapore și Hong Kong ).

Michele Grassi, General Manager Enel – a vorbit despre digitalizarea rețelei, se implică în conceptul internet of things

Cornel Ilie, Vunk – a știut să creeze o comunitate și să spună o poveste; inovează de fiecare dată. A lansat, în premieră, primul clip viu la Webstock.

În partea a doua a zilei, am ales The debate section și Online Communication. Corina Vasile de la Raiffeisen Bank, Crenguța Roșu, DC Communication și Tereza Tranaka, Oxygen, alături de Cristina Bazavan ca moderator, au discutat despre schimbările și limitările resurselor în industria comunicării. Crenguța Roșu a pus suflet și a vorbit cu mare pasiune despre profesia de PR în următorii ani și despre capabilitățile digitale combinate și obligativitatea răspunsurilor în timp real (necesare, de altfel, pentru construirea și menținerea comunităților). Tereza Tranaka a subliniat importanța conținutului, dar și a cifrelor (traficul) unui blog care dorește să colaboreze cu agenția pentru clienții săi.

Înregistrările pot fi urmărite aici: http://irina.bartolomeu.ro/webstock-2015-live/

Sponsorii au venit cu idei originale pentru a-și promova produsele: primeai o prăjiturică de la Raiffeisen Bank dacă postai o fotografie cu prăjiturile lor pe instagram, cu hashtagul #esimplu; pălăriile magice de la Gerovital/Farmec; Coke Stream; standul de foto HP; cabina telefonică și biscuiții originali Mc Vitie’s.

Una peste alta, încă o ediție de succes. Webstock 2015 a fost organizat de Evensys și Vodafone Romania.

Acest articol a fost citit de 827 ori

Post Author: Irina Bartolomeu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge