Campanii online din 2013

In 2013 s-au desfasurat cateva campanii online care mi-au placut foarte mult:

  • Pepsi – Ia-ti vara in cap – o campanie creata de GolinHarris. Cativa bloggeri au plecat prin tara, fiind obligati sa obtina, timp de 7 zile, cazare si masa contra doze de Pepsi. O campanie geniala! Pentru ca trebuia sa fii un bun comunicator si negociator pentru a putea face trocul si, implicit, a garanta reusita campaniei.
  • Bucharest Not Budapest – o campanie implementata de McCann Erickson, client ROM, pe fondul confuziilor intre cele doua orase. Cred ca nu sunt singura care s-a saturat de gafele strainilor in ceea ce priveste capitala noastra… Budapesta, nu? 😀 No, no, Bucharest! Bucharest not Budapest!
  • vALLuntar, editia a 2-a – Bloggerii citesc si planteaza copaci. O campanie initiata de editura ALL si desfasurata pe bloguri. Bloggerii au citit, au scris recenzii la cartile ALL pe blogul personal si au adunat comentarii. 15 comentarii la recenzia publicata insemna un copac plantat. Rezultate? 522 de carti citite, 632 de copaci plantati si 10.607 de comentarii. (Recenziile mele: Marylin Scott – Biblia picturii in ulei si Tom Egeland – Capatul cercului)
  • Voluntar pentru o zi pe ambulanta – o campanie initiata de Razvan Baciu la sfarsitul lui 2013 si care continua si in acest an. Ii admir pe cei care au… sange rece si pot sa asiste la o astfel de actiune, desi toti ar trebui sa facem asta, sa vedem cum se desfasoara, in realitate, munca pe o ambulanta. Nu e deloc usor. Un prieten imi zicea, la un moment dat, mai in gluma, mai in serios ca omul poate sa moara langa mine, iar eu intru in panica si… pic, in loc sa actionez, sa pun mana pe telefon, sa sun la 112… Usor cu teoria, greu cu practica, sper sa nu fie cazul. Totusi, dincolo de aceasta gluma, trebuie sa constientizam ca „112” nu este un numar de telefon banal, ci un telefon in urma caruia pot fi salvate vieti. A suna la 112 pentru a face o gluma proasta sau pentru ca te doare stomacul inseamna a intarzia un alt caz, un om care poate se zbate intre viata si moarte. Un lesin banal poate sa ascunda si un infarct sau un atac cerebral, iar viata omului depinde de acea ambulanta. Oamenii de pe ambulanta n-au nicio clipa de respiro, se deplaseaza cat de repede pot de la un caz la altul, de la un spital la altul, salveaza, efectiv, vieti. Cititi povestile celor care au ales sa fie voluntari pentru o zi si veti vedea…
  • Lumina pentru Ursici – un proiect initiat de Free Miorita; cu sprijinul UniCredit Tiriac Bank – pentru electrificarea satului Ursici. In ciuda scepticismului initial, toti cei care au pus umarul mi-au demonstrat ca m-am inselat. Mai exista Oameni care pot face ca lucrurile sa se miste bine si, mai ales, in timp record. “Dupa ani de zile in care locuitorii din Ursici au asteptat ca satul sa fie electrificat, in doar 9 zile, 24 de voluntari din toata tara au instalat 14 panouri solare, 70 de becuri cu led-uri, 14 invertoare si au tras 1.000 de metri de cablu pentru ca satul uitat lume sa se bucure de lumina. Si asa Ursici a devenit primul sat din Romania iluminat cu panouri solare.” a scris Cristian Manafu pe blogul sau.
  • Adevarata valoare sta in lucrurile simple – o campanie implementata de Ogilvy&Mather, WEBSTYLER si Bakers Digital Communication; client Cosmote.  Mi-au atras atentia articolele din campania desfasurata pe Blogal Initiative. Pentru ca lucrurile simple din viata ta fac diferenta! Ulterior am vazut si spoturile tv cu Oana Pellea si Constantin Lacatusu.

Voua ce campanii online v-au retinut atentia in 2013?

 

sursa foto

Acest articol a fost citit de 1250 ori

Post Author: Irina Bartolomeu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge