Apple, magazinul ideal

iStyle, Apple Premium Reseller si Apcom, distribuitorul oficial al produselor Apple in Romania si Dan Dragomir organizeaza un concurs prin care bloggerii sunt invitati sa spuna cum vad ei magazinul ideal Apple. In plus, trebuie mentionata expresia Deschidere iStyle Cotroceni. Ideea cea mai interesanta va fi premiata de iStyle într-un mod inedit – va fi acordat Brevetul Apple Blogger care ofera timp de un an de zile dreptul de utilizare in activitatea de blogging a unui MacBook Air de ultima generatie.

Cum vad eu magazinul ideal Apple? Simplu si totusi complex din punct de vedere al tehnologiei folosite. Pe scurt, as merge pe ideea unui ecran mare (sau mai multe ecrane) pe care sa ruleze istoria Apple – text, foto, video. De la primul produs Apple si pana la ultimul lansat. Iar in dreptul fiecarui produs din magazin, pe langa informatiile text despre acesta, as folosi tehnologia QRCode pentru ca cei interesati si posibili cumparatori sa-si salveze mai usor informatiile si pentru a le accesa si vizualiza rapid, eventual cu trimitere catre site si catre alte produse asemanatoare. Apple trebuie sa ne uimeasca de fiecare data cu tehnologia folosita. Mi-ar mai placea sa am la dispozitie in dreptul fiecarui produs o prezentare multimedia (insotita, bineinteles, de casti) pe un ecran mai mic sau chiar pe produsul respectiv (folosit pentru testare).

Ca organizare a produselor in magazin, le-as vedea asezate exact pe forma siglei reprezentative Apple – marul. Eventual mai multe zone ca pe site-ul Apple Store (fiecare zona in forma de mar). Iar in mijloc ar putea fi ecranul cu istoria Apple si, eventual, ultimul produs lansat.

 

Acest articol a fost citit de 788 ori

Post Author: Irina Bartolomeu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge