Ambasadorul bunului gust

În ultimii doi ani, am fost blogger oficial la Concursul Internațional “George Enescu”, Blogger Ambasador la Webstock, Blogger European, partener media SuperBlog; din august 2014 sunt Brand Ambasador pentru Editura ALL, iar dacă vreți să știți ce am mai ”meșterit” online, puteți citi aici.

De ce îmi doresc să fiu Blogger Ambasador Vegeta:

– În primul rând, reputația / notorietatea de a fi asociată cu numele unui brand cunoscut cum este Vegeta. Dar ce este un brand? Teoretic, un nume propriu care poate înlocui un nume comun. Simplu și complicat în același timp. Iar Vegeta ne arată că poate fi un brand puternic astăzi pe piața de adaosuri universale pentru mâncare. Istoria Vegeta începe din 1958, atunci când doamna Zlata Bartl, împreună cu echipa sa, dă naștere produsului Vegeta în laboratoarele Podravka, pentru ca, un an mai târziu, să fie lansat pe piață sub numele ”Vegeta 40”, nume ce va fi ulterior schimbat în urma rebranding-ului. Calitatea nu înseamnă un preț exorbitant, ci povestea din spatele brandurilor comercializate, înseamnă vechimea și istoria acestora… Or 57 de ani chiar înseamnă ceva, Vegeta fiind considerată brand-ul numărul 1 din Europa pe segmentul de adaosuri universale pentru mâncare.

– Experiența personală prin asocierea de imagine menționată în paragraful anterior, comunitatea de cititori, feedback-ul care va conta atât pentru mine, cât și pentru brand-ul în cauză. Dacă până acum câțiva ani, comunicarea se desfășura într-o singură direcție, dinspre brand către client, astăzi clientul poate comunica direct și rezona cu brandul/compania prin social media, iar cel mai important lucru este faptul că potențialul client poate afla și împărtăși impresiile altor oameni din lumea întreagă. Vegeta înseamnă grija pentru fiecare om în parte.

Produsele sau serviciile brand-ului în cauză. Este de la sine înțeles că nu poți fi ambasador de brand dacă nu cunoști ceea ce oferă, trebuie să ai toate informațiile despre acele produse sau servicii comercializate. De asemenea, trebuie să rezonezi cu ideile și să-ți placă produsele lor. Nu sunt specialistă în gătit, mereu urmăresc și mă inspir de la marii bucătari, însă sunt gurmandă și știu importanța unui adaos care poate intensifica gustul mîncărurilor; practic, mai mult decât un condiment, un adaos universal care aduce un plus de savoare și unicitate, iar în acest caz vorbim despre Vegeta clasică (descoperită cu mulți ani în urmă, în cămara mamei…), Vegeta Naturella, Vegeta Gust de Găină, Vegeta Borș și Vegeta Twist. Iar despre bloggeri se știe că pot fi formatori de opinie. Cu atât mai mult, în cazul prezentării unor informații false, credibilitatea poate fi știrbită, ceea ce nu dă bine nici brand-ului personal, nici produsului în cauză.

Discutam, zilele trecute, cu o prietenă despre campania Vegeta. ”Eu nu m-aș asocia cu un astfel de produs”, a spus ea. ”Pentru că mâncarea adevărată este fără adaosuri chimicale. Iar dacă nu cred în ele, n-aș putea să le promovez.” Ei, vedeți, aici intervine rolul formatorului de opinie (în cazul nostru, poate fi chiar Bloggerul Ambasador) care cunoaște mai multe detalii și poate să aducă explicațiile necesare. Știați că există Vegeta Naturella (lansată pe piață în 2009), un produs fără adaos de conservanți și monoglutamat de sodiu, fără adaos de arome și coloranți artificiali, și cu procent mai mare de legume, de 30% comparativ cu 15.5% cât conține Vegeta clasic și, totuși, cu aceeași aromă incontestabilă a produsului clasic, Vegeta?

Campanii de suflet. Pentru că este una dintre puținele companii care lansează campanii de suflet (o masă delicioasă pentru copiii unui centru de plasament) în alte perioade decât cele dedicate sărbătorilor (Crăciun/Paște). Întotdeauna am refuzat campaniile făcute de sărbători, pentru că acele suflete nepăstuite au nevoie de ajutorul nostru tot timpul anului, nu numai în anumite zile. Întreb, retoric desigur, acei copii sau oameni sărmani mănâncă doar de sărbători? Iubesc și au nevoie de o mângâiere sau de o vorbă bună doar de Crăciun sau Paște? Revenind la subiectul campaniei de suflet, întotdeauna am pus accent pe campaniile sociale, umanitare despre care am scris pe blog și pe care le-am promovat prin toate mijloacele de comunicare în masă.

1013823_482027261874246_1000014250_n

sursa foto

 

Acest articol a fost citit de 1623 ori

Post Author: Irina Bartolomeu

2 thoughts on “Ambasadorul bunului gust

    Adrian

    (30/03/2015 - 17:58)

    Pai Irina Bartolomeu e cea mai potrivita Ambasadoare a bunului gust. De ce ? Pentru ca e cea mai tare blogarita pe care o cunosc, pentru ca e printre cele mai tari gospodine pe care le-am intalnit si pentru ca sunt sigur ca de acum incolo va manca Vegeta pe paine. Fara gluma, chiar merita !

    [Raspunde]

    'mnealui

    (30/03/2015 - 18:40)

    Cum stiu ca ai gusturi alese, am convingerea ca vei fi un bun „ambasador al bunului gust” atat online cat si offline. 🙂
    PS. Abia astept sa aflu ce bunatati ai mai pregatit! Sper ca nu ma vei lasa sa mor de pofta.

    [Raspunde]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge